Rowenta bilinirliğini nasıl artırdı?

Rowenta, daha çok elektrikli süpürge markası olarak bilinmekten hoşnut değil.

1.09.2011 00:00:000
Paylaş Tweet Paylaş
Rowenta bilinirliğini nasıl artırdı?

TÜRKİYE'DEKİ ALGISI
Türkiye'de daha çok elektrikli süpürge markası olarak bilinen Rowenta, bu durumdan memnun değildi. Kişisel bakım kategorisinde de geliştirdiği inovatif ürünleriyle dünya pazarlarında iddialı bir konumda yer alırken Türkiye'deki tüketici tarafından sadece süpürgede ön plana çıkması markaya yetmeyince şirket yetkilileri harekete geçti.
ANA MECRA İNTERNET
Saç şekillendiricilerden epilatörlere kadar geniş bir ürün yelpazesini tüm hedef kitlesine duyurmak için "Yazı Seviyorum" kampanyası başlattı. Genç ve büyükşehirde yaşayan kadınları hedefleyen kampanya kapsamında 15-24 yaş aralığındakilere internet ve satış noktalarında erişildi. Facebook, Google ve Youtube etkin olarak kullanıldı.
TERCİH ORANI ARTTI
Kampanyanın marka yüzü de milli sörfçü Çağla Kubat oldu. Groupe SEB Pazarlama Direktörü Oğuzhan Ölmez, elde ettikleri sonuçtan memnun. Rowenta'nın kampanya öncesinde ve sonrasında Inquision araştırma şirketiyle birlikte 15-24 yaş aralığındaki kadınlar
üzerinde, internet üzerinden anket yöntemi ile gerçekleştirdiği araştırmanın sonuçlarına göre hatırlatmasız marka bilinirliğinin ortalama yüzde 16 arttığını ifade ediyor.
BEĞENİ DE YÜKSELDİ
Ölmez, markaya olan beğeninin de arttığını kaydediyor. "Kampanya öncesi ve sonrası Rowenta markalı bir ürün almak isteyenlerin oranı karşılaştırıldığında ortalama olarak yüzde 41'lik bir artış oldu" diyor.

Türkiye ve dünya ekonomisine yön veren gelişmeleri yorulmadan takip edebilmek için her yeni güne haber bültenimiz “Sabah Kahvesi” ile başlamak ister misiniz?


İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR

Yorum Yaz