ÇOK PARÇALI YAPI
Brand It, çok parçalı bir şirket. Bir departman çizgi üstü, bir departman çizgi altı, bir departman da sadece etkinlik işleri yapıyor. Ayrıca 3 boyutlu tasarımların yapıldığı bir departman da bulunuyor. Kendi yapılarında bir ajansın daha bulunmadığını belirten Brand It yöneticisi Çağın Keskin, "Bizim açımızdan iyi gidiyor. Ne kadar çok istemesek de şirket hala büyüyor. Çünkü bir yerden sonra kontrol kaçıyor" diyor.
SHOPPER İLGİSİ
Brand It de birçok ajans gibi shopper marketing'e ağırlık vermiş durumda. Keskin, bu alanın dijitali geçeceğini söylüyor. "P&G, Unilever gibi şirketler yüzde 20 gibi bir oranla shopper marketing bütçelerini büyütüyor. Yurtdışında Wal-Mart'a gelen insan sayısının American Idol'ı seyredenlerden çok daha fazla olduğunu görüyorsunuz. Dolayısıyla tüketiciyi orada yakalamak çok önemli. Shopper marketing'i en çok yapan ajans muhtemelen biziz" diye konuşuyor.
SAĞLIKTA İŞLER İYİ
Keskin'e göre sektörde büyüyecek bir diğer alan da sağlık reklamcılığı. Bundan 3 ay önce Brand It Medical'i kurduklarını anlatıyor. "OTC kanunundaki değişiklikten ötürü orada işlerin artacağını düşünerek o ajansı kurduk. Şu anda çok iyi gidiyor" diyor.
EN ÇOK BÜYÜYEN ALAN
Brand It 2012'de ciddi bir büyüme planına sahip. Bu büyümede sağlığın katkısının olacağına değinen Keskin, büyümeyi başka nelerin etkileyeceğini şöyle anlatıyor, " Sağlık sınırsız bir alan. Burada herşey yolunda giderse reklam sektörünün büyümesine çok ciddi etkisi olacak. Etkinliğe de yatırım yapacağız. Eskiye göre tüm ajanslar kârlılıkta zorluk yaşıyor. Bizim içimizde en çok büyüyen alan etkinlik pazarlaması."
Türkiye ve dünya ekonomisine yön veren gelişmeleri yorulmadan takip edebilmek için her yeni güne haber bültenimiz “Sabah Kahvesi” ile başlamak ister misiniz?