NASIL BİR HABER KANALI?
Kanal, yaşadığı değişimle SKYTURK360 adını aldı. Peki bu değişim nasıl yapıldı? Değişimle hedeflenen neler oldu? SKYTURK360 Genel Müdürü Tolga Alişoğlu, kanalı tasarlarken “İnsanlar nasıl bir haber kanalı bekliyor” diye sorduklarını belirtiyor. IPSOS KMG araştırma şirketiyle birlikte birbirinden farklı sosyo ekonomik kitlelere ulaşarak bu sorunun yanıtını aradıklarını belirtiyor.
HİTAP EDİLEN KESİM
Sonrasında sürecin nasıl geliştiğini ise şöyle paylaşıyor: “Haber kanallarının doğası gereği kentli, satın alma gücü yüksek kesime hitap ediyoruz. Yayıncılık çizgimizde KOBİ’lere önem veriyoruz. Çok hızlı artan şekilde reklam doluluklarımız oldu. Prime time ve özel kuşakları yüzde 100 dolulukla geçirdik. Burada yeni yapılanmamızın etkisi büyük.
İLK 4 ARASINDA
Haberi içerik olarak konumluyoruz ve içeriği itibarlı şekilde sunmak istiyoruz. Şu anda ilk 4 haber kanalı içindeyiz. Diğerleriyle aramızda çok uçurum yok, ilk akla gelen kanal olmak, reklamverenlerin yaptığı medya planlamasında ilk olmak istiyoruz. 2012’nin sonuna kadar bu hedefleri gerçekleştirmeyi planlıyoruz.”
YENİLİKÇİ UYGULAMALAR
SKYTURK360 teknolojideki son gelişmelere adaptasyon konusunda da oldukça hızlı. SKYTURK360 Genel Müdürü Tolga Alişoğlu, isimlerindeki 360’ın da aslında buradan geldiğini söylüyor. “İzleyici bize her yerden ulaşabiliyor. Kuru kuruya bir yayıncı olmak istemiyoruz. Bugüne kadar dijital ortamda birçok uygulama gerçekleştirdik önümüzdeki dönemde de yenilikçi uygulamalara ağırlık vereceğiz” diyor.
Türkiye ve dünya ekonomisine yön veren gelişmeleri yorulmadan takip edebilmek için her yeni güne haber bültenimiz “Sabah Kahvesi” ile başlamak ister misiniz?