"Sponsorluk stratejisi nasıl olmalı?"

Coca-Cola müzik, dans, spor, moda, sanat ve yemek konularında etkinlikler düzenliyor.

17 TEMMUZ, 20150
Paylaş Tweet Paylaş
Sponsorluk stratejisi nasıl olmalı?
Geçtiğimiz günlerde, Coca-Cola Türkiye, Kafkasya ve Orta Asya Bölümü Pazarlama Direktörü Beyza Ergen'den markanın sponsorluk çalışmaları hakkında bilgi aldım. Ergen, yaklaşımlarını “Sponsorluklarda sadece katılan değil, aktif oyuncu olmak isteriz” sözleriyle tanımladı. “Sponsorluk stratejimizde, projenin şekillenmesinden yönetimine kadar her sürecin içinde olmayı benimsiyoruz” diyen Ergen, tüm kararlarını “Birlikte şekillendirelim” felsefesiyle aldıklarını vurguladı ve başarıyı getiren yaklaşımlarını şu cümlelerle özetledi: “Biz uzun vadeli planlar yapabilmek için önce yıllık resmi görmek istiyoruz, Bu nedenle sponsorluk kararlarımızı anlık olarak almıyoruz. Sponsorluğu, bütünsel iletişim tercihinin önemli bir parçası olarak görüyoruz ve ana fikrin parçasına dönüşebilecek fırsatları değerlendiriyoruz.”

İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR

Yorum Yaz