Voden yurtdışına açılıyor

Ajansın hedefi büyük...

1.04.2012 00:00:000
Paylaş Tweet Paylaş
Voden yurtdışına açılıyor
PORTFÖYDE KİMLER VAR?
Voden Türkiye'nin en büyük dijital ajanslarından biri. 2007 yılında kurulan ajans, hızlı bir büyüme yaşadı. Audi, Absolut, Akbank, Coca-Cola, ING Bank, Kellogg's, Novartis, Türk Havayolları Ülker gibi ulusal ve uluslararası büyük markaları müşteri portföyüne kattı.

HIZLI BÜYÜDÜ
Son olarak Avea'yı müşteri portföylerine kattıklarını söyleyen Voden Ajans Başkanı M. Kurtuluş Eker, bu hızlı büyümenin arkasında ekibi sürekli güçlendirmek ve özellikle sosyal medyaya ve mobil teknolojilere yatırım yapmak olduğunu söylüyor. "Bu sayede tasarım ve teknolojideki deneyimimizi, doğru strateji ve etkili yaratıcı fikirlerle birleştirerek markalara değer katacak işlere imza atmaya devam ediyoruz" diye konuşuyor. Voden, müşterilerine yaratıcı dijital kampanyalar, sosyal ağ yönetimi ve uygulamaları, mobil uygulamalar ve kurumsal dijital projeler konusunda hizmet veriyor.

HEDEF BÜYÜK
Ajansın hedefi ise büyük. Önümüzdeki süreçte Türkiye'deki 50 kişilik organizasyonu daha da güçlendirip yurtdışında var olma planı var. Şu an birebir görüşmeler yaptıkları ve üzerinde çalıştıkları 2 ülke olduğunu açıklayan Eker, "2013 yılında bu ülkelerde ofislerimizi açıp buradaki yapılanmamızı orada da inşa etmek amacındayız. Hatta bu amacımıza destek verecek global şirketler ve network'lerle görüşmelerimiz de devam ediyor" diye konuşuyor.

Türkiye ve dünya ekonomisine yön veren gelişmeleri yorulmadan takip edebilmek için her yeni güne haber bültenimiz “Sabah Kahvesi” ile başlamak ister misiniz?


İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR

Yorum Yaz