Yerel medya kullanımı arttı

“Artık daha bilinçli bir yerel medya kullanımı gerçekleşiyor."

1.07.2012 00:00:000
Paylaş Tweet Paylaş
Yerel medya kullanımı arttı
4 ŞİRKETTİ GRUP
LocalMedia Group, bünyesinde 4 ayrı şirketi barındıran bir oluşum. Grup çatısı altında Localtime, Localdigital, Radio Company ve Uydutime şirketleri yer alıyor. Localdigital, internet yazılım ve medya planlamasına odaklanırken Radio Company, ulusal radyo proje ve planlamalarını yürütüyor. Uydutime ise uydu kanallarının satış ve pazarlamasını gerçekleştiriyor. Grubun amiral gemisi ise Localtime.

ÖNCÜ KONUM
10 yıl önce grubun kurucusu Arzu Küfündür tarafından hayata geçirilen grubun ilk şirketi Localtime, tüm Türkiye ve KKTC’de yerel medya planlama ve satın alma hizmeti veriyor. Şirket, RİAK radyo ölçümünü ilk kez kullanan ve ilk kez yerel TV ölçümü yaptıran yerel medya şirketi unvanını taşıyor. 10’uncu yıllarında sektöre farklı bir yenilik getirmekten gurur duyduklarını ifade eden Arzu Küfündür, 10 yıllık yolculukta yerel medya kullanımının reklam sektörüne eşdeğer şekilde ciddi bir şekilde arttığını belirtiyor.

KESTİRME YOL

“Artık daha bilinçli bir yerel medya kullanımı gerçekleşiyor. İstanbul dışında herhangi bir şehirde ürününüzün satılmasını istiyorsanız yerel medya, yolu fazla uzatmadan, kestirmeden sizi müşteri kitlenizle ekonomik olarak buluşturması açısından önemli" diye konuşuyor. Küfündür, önümüzdeki yıllarda da yerel mecralara daha fazla yatırım yaparak sektörle birlikte şirketini de büyütmeyi hedefliyor.

Türkiye ve dünya ekonomisine yön veren gelişmeleri yorulmadan takip edebilmek için her yeni güne haber bültenimiz “Sabah Kahvesi” ile başlamak ister misiniz?


İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR

Yorum Yaz