"SEKTÖRDE CİDDİ BİR DEĞİŞİM YAŞANIYOR"

Reklam dünyasından haberler...

17 TEMMUZ, 20150
Paylaş Tweet Paylaş
"SEKTÖRDE CİDDİ BİR DEĞİŞİM YAŞANIYOR"
SES GETİREN KAMPANYALAR
Yaşar Akbaş, 10 yılı aşkın süredir Leo Burnett’de. Şu anda yaratıcılıktan sorumlu ajans başkan yardımcısı pozisyonunda bulunuyor. GençTurkcell için hazırlanan “Gençken yapılacak 100 şey” kampanyası, onun imzasını
taşıyor. McDonald’s’ın çok ses getiren ve birçok ödül alan Tavukçuzade Niyazi kampanyası da onun yaratıcılığının eseri. “Çocuk da yaparım kariyer de…” sloganlı Orkid kampanyası, Alo Automat’ın “Çook çalışmam lazım anne cook” diyen reklamı da yine Akbaş’ın gururla andığı çalışmalardan...…

YENİ MÜŞTERİLER GELDİ
Sektörün en yaratıcı isimlerinden Akbaş’la geçtiğimiz günlerde bir araya geldik. Ajanstaki ve sektördeki gelişmeleri konuştuk. Geçtiğimiz yıl çok çalıştıklarını söyleyen Akbaş, çalışmalarını şöyle anlatıyor: “Oldukça fazla sayıda yeni  müşterimiz oldu. Sahip olduğumuz müşterilerimizle olan iş ilişkilerimizi daha da genişlettik. Mesela bizim çok önemli müşterilerimizden Turkcell’e sponsorluklar ve kurumsal iletişim dışında GençTurkcell ayağında da hizmet vermeye başladık. Oradaki başarımız İştcell iletişiminin de ajansımızda yapılmasına karar verilmesiyle sonuçlandı. Çok yakında İştcell için de ses getirecek işlerimiz olacak. Bu anlamda 2010, Leo Burnett için güzel bir yıl olacak diyebilirim.”

FARKLI YAPILAR OLUŞABİLİR
Kendi cephelerindeki bu gelişmeleri aktardıktan sonra sektörü analiz eden Akbaş, gerek iş yapış şekli gerek içerik anlamında ciddi bir değişimin yaşandığına dikkat çekiyor. Sıradan insanların ürettiği içeriklerin çok geniş kitlelerin ilgisini çektiğini, bu nedenle sektörün de bu içeriklerle rekabet etmek zorunda olduğunu vurguluyor. Gelinen noktada ise farklı birleşmelerin ve yapıların ortaya çıkacağına inanıyor.

İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR

Yorum Yaz