"Yurtiçi kargo ödüllerle sektöre örnek oluyor"

Yurtiçi kargo için ödül almak kargo sektöründe lider olma hedefini gerçekleştiren büyük adımlardan biri.

17 TEMMUZ, 20150
Paylaş Tweet Paylaş
Yurtiçi kargo ödüllerle sektöre örnek oluyor


1982 yılında Türkiye'nin ilk kargo şirketi olarak kurulan Yurtiçi Kargo, 2007 ve 2008 yıllarında olduğu gibi 2009 yılında da Türkiye Kalite Derneği'nin (KalDer) "Türkiye Müşteri Memnuniyet Endeksi"ne göre, ulusal kargo sektöründe müşterilerin en memnun kaldığı marka sıralamasında birinci sıraya yerleşti. 17 bölge müdürlüğü, 30 transfer merkezi, 725'ten fazla şubesiyle Türkiye'nin 81 ilinde ve Kuzey Kıbrıs'ta, 10 binden fazla çalışanı, 2 bin 600'ü aşkın araç filosu ile Türkiye'ye hizmet etmekte olan Yurtiçi Kargo, 2005 ve 2007 yıllarında olduğu gibi 2010 yılında da Superbrands tarafından Türk kargo sektörünün "süper markası seçildi.

YİNE SÜPER MARKA!
1993 yılından bu yana faaliyet gösteren Uluslararası Superbrands (Superbrands International) tarafından 86 ülkede seçilen Superbrands listesinin Türkiye sonuçlarına göre Yurtiçi Kargo, 2010 yılını da Türk kargo sektörünün süper markası olarak kapattı. Ülkemizde 2005 yılından bu yana iki yılda bir gerçekleştirilen ve Superbrands jürisi ile Nielsen'in bin 635 tüketici arasında yaptığı anket sonucunda bin 46 şirket arasından seçilen 117 marka Türkiye'nin süper markası olmaya hak kazandı. Küreselleşmenin büyük önem taşıdığı günümüzde, uluslararası bir ödülün kurumlara sağladığı en büyük fayda, markanın doğduğu ülkede olduğu kadar yurtdışında da bilinirliğini, itibarını artırması. Superbrands Türkiye markaları, Superbrands International'ın uluslararası ağıyla tüm dünyaya duyuruluyor. Türkiye'nin süper markaları arasına girerek programa katılma hakkını kazanan markalar için İngilizce ve Türkçe olarak bir kitap hazırlanıyor ve bu kitap, hızla gelişmekte olan Türkiye ekonomisinin Avrupa ve tüm dünyaya tanıtımında önemli bir rol üstleniyor.

İLKLERE İMZA ATIYOR

Yurtiçi Kargo, kurulduğu 1982 yılından bu yana sektördeki ilklere imza atabilmek için hız kesmeden farklı alanlarda yatırımlarına devam ediyor. Sahip olduğu ödüller, markanın yenilikçi, teknolojik, güvenilir ve lider konumunu pekiştiriyor. Yurtiçi Kargo için ödül almak, kargo sektöründe "lider" olma hedefini gerçekleştiren büyük adımlardan bir tanesi. Ödüle layık görülen ve büyük yatırımlar içeren projeler, ürünler ve markanın kendisi, Yurtiçi Kargo'yu sektörün diğer oyuncuları için model konumuna getiriyor ve sektörü daha yukarıya taşıyor. Ayrıca Yurtiçi Kargo için alınan ödüller, bir sonraki yıla daha hırslı ve daha motive olarak, daha yüksek hedeflerle hareket etmek  için bir motivasyon aracı olarak algılanıyor.

İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR

Yorum Yaz