 
					
 
													 
													 
													 
													 
													 
														 
														 
														 
														 
														Zamanın değerini anlayan şirketler, ürünlerde hız yarışına girdi.
 
		 BEYAZ EŞYADA HIZ ARTIYOR
BEYAZ EŞYADA HIZ ARTIYOR
 BANKACILAR FARK ATIYOR
BANKACILAR FARK ATIYOR
 perakende
zinciri Migros müşterilerine daha az zamanda alışveriş ortamı sunma
peşinde. Şirketin bu konudaki son uygulaması ilk kez İstanbul
Ataşehir’de pilot çalışma olarak devreye koyduğu jet kasa projesi. Jet
kasalar normal kasalara oranla müşterilerin işlem hızını yüzde 35’e
varan oranlarda aşağı çekiyor. “Jet Alışveriş” sloganıyla hayata geçen
bu proje kapsamında alışverişini tamamlayan müşteriler hiç sıra
beklemeden, jet kasalarda ürünlerini kendileri okutup, ödeme işlemini
gerçekleştiriyor.
perakende
zinciri Migros müşterilerine daha az zamanda alışveriş ortamı sunma
peşinde. Şirketin bu konudaki son uygulaması ilk kez İstanbul
Ataşehir’de pilot çalışma olarak devreye koyduğu jet kasa projesi. Jet
kasalar normal kasalara oranla müşterilerin işlem hızını yüzde 35’e
varan oranlarda aşağı çekiyor. “Jet Alışveriş” sloganıyla hayata geçen
bu proje kapsamında alışverişini tamamlayan müşteriler hiç sıra
beklemeden, jet kasalarda ürünlerini kendileri okutup, ödeme işlemini
gerçekleştiriyor.
 Her
yıl rekor sayıda yolcu ve araç taşıyarak dünyanın sayılı taşımacılık
kuruluşları arasında yer alan İDO, yolcuların işlemlerini hızlandırmak
için 2009 yılında İDOMATİK adını taşıyan kioskları devreye soktu. Bilet
işlemlerinin yüzde 47’sini internet ve çağrı merkezi üzerinden
gerçekleştiren İDO yolcuları, satın aldıkları biletleri terminallerde
bulunan bu kiosklar sayesinde gişede bekleme yapmadan bastırabiliyor.
Gişeden yapılan bilet işlemlerinde bir biletin basımı ortalama 1,5
dakika alırken, bu işlem kiosklar üzerinden sadece 10 saniyede
tamamlanabiliyor. Gişede görev yapan bir personel günde en fazla 500
adet bilet kesebilirken, İDOMATİK’ler en yoğun günlerde 20 bin adedin
üzerinde bilet basımı gerçekleştirebiliyor. Şu anda İDO’nun toplam 85
iskelesinde 53 adet İDOMATİK görev yapıyor.
Her
yıl rekor sayıda yolcu ve araç taşıyarak dünyanın sayılı taşımacılık
kuruluşları arasında yer alan İDO, yolcuların işlemlerini hızlandırmak
için 2009 yılında İDOMATİK adını taşıyan kioskları devreye soktu. Bilet
işlemlerinin yüzde 47’sini internet ve çağrı merkezi üzerinden
gerçekleştiren İDO yolcuları, satın aldıkları biletleri terminallerde
bulunan bu kiosklar sayesinde gişede bekleme yapmadan bastırabiliyor.
Gişeden yapılan bilet işlemlerinde bir biletin basımı ortalama 1,5
dakika alırken, bu işlem kiosklar üzerinden sadece 10 saniyede
tamamlanabiliyor. Gişede görev yapan bir personel günde en fazla 500
adet bilet kesebilirken, İDOMATİK’ler en yoğun günlerde 20 bin adedin
üzerinde bilet basımı gerçekleştirebiliyor. Şu anda İDO’nun toplam 85
iskelesinde 53 adet İDOMATİK görev yapıyor.
 “TÜM ÜRÜNLERDE
ZAMAN TASARRUFU SAĞLIYORUZ”
“TÜM ÜRÜNLERDE
ZAMAN TASARRUFU SAĞLIYORUZ” 
 "BEKLEMEYİ YÜZDE 40 AZALTIYOR"
"BEKLEMEYİ YÜZDE 40 AZALTIYOR" “ZAMAN KAZANDIRMAK
REKABETTE KALICI FARK YARATIR”
“ZAMAN KAZANDIRMAK
REKABETTE KALICI FARK YARATIR” 
 
	Türkiye ve dünya ekonomisine yön veren gelişmeleri yorulmadan takip edebilmek için her yeni güne haber bültenimiz “Sabah Kahvesi” ile başlamak ister misiniz?