Diğer Sektörler

Diğer Sektörler

“Türkiye’de Bizim İçin 2 Önemli Fırsat Var”

Bundan 22 yıl önce küçük bir plastik atölyesinde temelleri atılan WPP, bugün dünyanın ikinci en büyük iletişim grubu. 11 milyar dolar gelire ve yüz binlerce çalışana sahip. Bünyesinde Y&R, Ogil...

1 MART, 2007

Diğer Sektörler

Üretimde Paradigma Değişiyor!

Otomotiv, TV, beyaz eşya, hazır giyim gibi ihracatçı sektörlerin üretim modelleri ithalata bağımlı bir yapı sergiliyor. Üretimin kimyası, temel yapısı değişiyor. “Üretimde paradigma yenilenmesini” ...

1 MART, 2007

Diğer Sektörler

Oyunun Kuralları Yeniden Yazılıyor

Türkiye’de büyüklüğü 12 milyar dolar olan hazır giyim pazarına yabancı markaların girişi son 2 yıldır çok hızlandı. 2006 yılında yabancı giyim markalarının Türkiye’de 1 milyar dolarlık bir pazara u...

1 ŞUBAT, 2007

Diğer Sektörler

Reklamın En Güçlü Kadınları

Reklam sektöründe başarının kriteri yaratıcılık ve fark yaratma. Dolayısıyla bu sektörde yükselmek kadınlar için diğer sektörlere oranla daha kolay. Zaten rakamlar da bu durumu doğruluyor. Türkiye’...

1 ŞUBAT, 2007

Diğer Sektörler

“Tv’ye Kızan Reklamveren 2007’de Mecra Değiştirecek”

Reklam sektörü son 2 yıldır yüz güldürüyor. Peki ya 2007? Yapılan tahminler büyümenin yüzde 20 düzeyinde olacağı yönünde. Ancak, Reklamverenler Derneği Başkanı Hakan Uyanık bu görüşlere katılmıyor....

1 OCAK, 2007

Diğer Sektörler

Yataktaki En Hızlılar!

Son 3 yılda Türk turizminde yatak kapasitesi yüzde 20 oranında arttı. Yatakta en hızlılar ise kapasitelerini sektör ortalamasının üzerinde artırdılar. İçlerinde yatak kapasitesini 5’e katlaya...

1 EKİM, 2006

Diğer Sektörler

“Ucuz Ve Fazladan Yüksek Fiyata Geçiyoruz”

Dış Ticaretten Sorumlu Devlet Bakanı Kürşad Tüzmen, ihracattaki performanstan memnun olduğunu söylüyor ve bunun aşırı değerli YTL’ye rağmen sağlandığına dikkat çekiyor. “OECD ülkeleri a...

1 EKİM, 2006

Diğer Sektörler

Son 5 Yılın Şampiyonları

2000 yılı Türkiye ekonomisi için iyi bir yıldı. O günden bugüne ekonomi 2001 gibi ağır bir krizi atlattı ve ardından hızlı bir büyüme sürecine girdi. Bu performans her sektöre farklı boyutta yansıd...

1 EKİM, 2006

Diğer Sektörler

Müdürsüz Fabrikayla Yeniden Doğuş Peşinde

Halit Narin, tekstilin önde gelen isimlerinden... 2000 yılında şirketini devretti, mali sıkıntılar yaşadı. Bir süre önce ise 2 yıl kapalı kalan fabrikasını yeniden açtı. Bankalara olan borcunu ödem...

1 EKİM, 2006

Diğer Sektörler

Deplasman Şampiyonları

Şişecam, Turkcell, Ülker, Vitra ve diğerleri… Türkiye’nin bu dev şirketleri, yıllardır önemli yatırımlara imza atıyorlar. Hem sektörlerinde, hem kendi aralarında “en büyük” ...

1 EKİM, 2006

Diğer Sektörler

Her Şirketin Enflasyonunu Kendine Özel!

Bir dönemin gerçeğiydi… Yüksek enflasyon döneminde girdi ve işletme giderlerinden kaynaklanan artışlar şirketler tarafından fiyatlara rahatlıkla yansıtılıyordu. Ancak, Türkiye büyük bir dönüş...

1 EKİM, 2006

Diğer Sektörler

Fiyat Baskısı En Çok Nerede?

Tüketim cephesinde tam olarak hissedilmiyor. Yine de otomotivden klimaya, bisküviden yoğurda pek çok sektör “düşük fiyat” sendromu yaşıyor. Bu sendromu tetikleyen ise farklı alanlardaki...

1 EYLÜL, 2006

Diğer Sektörler

Yabancılar Yeni Fırsat Arayışında

Yabancı sermayenin Türkiye pazarına olan ilgisini mayıs ayındaki dalgalanma bile etkilemedi. Birçok yabancı şirket Türkiye’de ısınma turlarına devam ediyor. Bunlar arasında yerel şirketleri t...

1 EYLÜL, 2006

Diğer Sektörler

Hızlı Büyüme Şampiyonları

Beyaz eşyada bulaşık makinesi, bilgisayarda dizüstü modeller ve kameralı cep telefonları, son dönemde sektörlerinin en hızlı büyüyen segmentleri… Sektör içindeki payları düşük olmasına rağmen...

1 EYLÜL, 2006

Diğer Sektörler

Hızlı Yerlilere Teklif Yağıyor

Reklam sektöründe yerli olmak bağımsız olmak demek. Dev networkler karşısında bağımsız, hızlı ve esnek olmanın avantajını yaşayan yerli reklam ajansları dünya genelinde önem kazanıyor. Büyük reklam...

1 EYLÜL, 2006