Otomotiv

Otomotiv

Hafif Ticariyle Avrupa Ligine Girdik

Kartal ve Toros gibi station araçlar bir dönemin en gözde araçlarıydı… Devrini tamamlayan bu modellerin ardından Doblo, Transit Connect, Kangoo, Berlingo, Partner ve Transporter’lar yaşamımıza gird...

1 NİSAN, 2005

Otomotiv

Otoda Türkiye’nin 3 Önemli Fırsatı Var

Goodyear dünyanın lastik devlerinden. 1961 yılından bu yana, Türkiye’de faaliyet gösteriyor. Capital’in sorularını yanıtlayan Goodyear Dünya CEO’su Robert Keegan, Türkiye’ye büyük önem verdiklerini...

1 EKİM, 2004

Otomotiv

"İç Pazarı Önemsemedik İhracata Odaklandık"

Koji Kobayashi / Toyota Türkiye CEO'su    Koji Kobayashi, Toyota Türkiye’nin CEO’su. Toyota’nın Türkiye’ye çok önem verdiğini, bu nedenle 4 yılda 400 milyon Euro yatırım yaptıklarını söy...

1 AĞUSTOS, 2004

Otomotiv

Model Yarışı

Otomobil çok canlı… Bunu yılın ilk 4 ayına ait rakamlardan da görmek mümkün. Satışlar, 2000 yılı düzeyini geçecek gibi görünüyor. Ancak, satışlardaki performans her marka ve modele aynı ölçüd...

1 HAZİRAN, 2004

Otomotiv

Otomobilde Kuyruk Dönemi

Otomobil sektörü çok hareketli. Her segmentte talep oldukça yoğun. Buna bir de bazı özel modellerin sınırlı sayıda ithal edilmesi eklenince, otomobilde kuyruk oluşuyor. Yeni gelecek modellerde ise ...

1 NİSAN, 2004

Otomotiv

Üs Olmamız 30 Yıl Alabilir

Selçuk Gezdur / Koç Holding Yan Sanayi ve Diğer Otomotiv Şirketleri Grubu Başkanı    Selçuk Gezdur, Koç Holding Yan Sanayi ve Diğer Otomotiv Şirketleri Grubu Başkanı… Otomotivi, özellikle...

1 MART, 2004

Otomotiv

1 Milyon Hedefi 10 Yılımızı Alır

Katsumi Sawai / Honda Türkiye CEO’su    Japon otomobil devi Honda, 6 yıldır Türkiye’de. Bu sürede 80 milyon dolarlık yatırım yaptı, yüzde 4.5 Pazar payına ulaştı. Ancak, Türkiye CEO’su K...

1 ŞUBAT, 2004

Otomotiv

Yeni Gelir Hesapları

Her sektörde, hatta ekonominin genelinde olduğu gibi, otomobilde de tablo değişti. Şirketlerin gelir yapılarında ciddi bir dönüşüm yaşanıyor. Bir dönem sadece yeni otomobil gelirine odaklananlar, ö...

1 EKİM, 2003

Otomotiv

Türkiye’yi Dünya Çapında Üretici Yapmak İstiyoruz

Louis Schweitzer / Renault-Nissan Dünya Başkanı    Louis Schweitzer, Renaul-Nissan’ın dünya başkanı… Türkiye pazarını yakından tanıyor, sık sık gidip geliyor. Türkiye’nin kendini şaşırt...

1 EKİM, 2003

Otomotiv

20 Özel Model

Ferrari, Aston Martin ya da Mercedes CL 600… Lüks segmentin en pahalı otomobilleri arasında yer alıyor. Fiyatları 300 bin euroya kadar ulaşan bu “top” marka ve modellerde, seçenekler giderek artıyo...

1 EYLÜL, 2003

Otomotiv

“Toyota Way” Nasıl Değiştirdi

Volkan Eren / ToyotaSA Genel Müdürü    ToyotaSA Genel Müdürü Volkan Eren, şirket bünyesindeki büyük bir değişimden, “iş mükemmelliği”ne giden süreçten söz ediyor. Bu değişimin arkasında ...

1 AĞUSTOS, 2003

Otomotiv

Otomobilin Devir Hızı Düşük

Türkiye’de otomobilde “ikinci el pazarı” yıllarca kurumsal olmayan oyuncuların egemenliğinde kaldı. Galeriler, açık pazarlar piyasayı yönlendirdi. Son yıllarda ise büyükler katıldı, pazar canlandı....

1 HAZİRAN, 2003

Otomotiv

Otomobilde Büyük Göç

Türkiye’de otomobilde ikinci el piyasası yıllardır hareketli... Son yıllarda ise büyük oyuncular da bu pazara girmeye başladı. Bu ilgide, bir otomobilin neredeyse 30 yaşına kadar kullanılması ve 7-...

1 OCAK, 2003

Otomotiv

1.5 Trilyonluk Süper Otomobil

Maybach, DaimlerChrysler/Mercedes Benz’in yeni modeli... Onun için “şaheser” tanımı yapılıyor. Hedef kitlesinde “cream de la cream” denilen ultra zenginler var. Kişiye özel üretiliyor. Tam 2 milyon...

1 AĞUSTOS, 2002

Otomotiv

Kimler Vazgeçti

Orta sınıfın otomobilleri olarak kabul edilen Kuş serisini, Lada ve Suzuki Swift’de inanılmaz düşüşler oldu. Aile tipinde de öyle... Yöneticileri hedefleyen C segmentinin de farkı yok. Otomobildeki...

1 MAYIS, 2002