Kartal ve Toros gibi station araçlar bir dönemin en gözde araçlarıydı… Devrini tamamlayan bu modellerin ardından Doblo, Transit Connect, Kangoo, Berlingo, Partner ve Transporter’lar yaşamımıza gird...
Goodyear dünyanın lastik devlerinden. 1961 yılından bu yana, Türkiye’de faaliyet gösteriyor. Capital’in sorularını yanıtlayan Goodyear Dünya CEO’su Robert Keegan, Türkiye’ye büyük önem verdiklerini...
Koji Kobayashi / Toyota Türkiye CEO'su Koji Kobayashi, Toyota Türkiye’nin CEO’su. Toyota’nın Türkiye’ye çok önem verdiğini, bu nedenle 4 yılda 400 milyon Euro yatırım yaptıklarını söy...
Otomobil çok canlı… Bunu yılın ilk 4 ayına ait rakamlardan da görmek mümkün. Satışlar, 2000 yılı düzeyini geçecek gibi görünüyor. Ancak, satışlardaki performans her marka ve modele aynı ölçüd...
Otomobil sektörü çok hareketli. Her segmentte talep oldukça yoğun. Buna bir de bazı özel modellerin sınırlı sayıda ithal edilmesi eklenince, otomobilde kuyruk oluşuyor. Yeni gelecek modellerde ise ...
Selçuk Gezdur / Koç Holding Yan Sanayi ve Diğer Otomotiv Şirketleri Grubu Başkanı Selçuk Gezdur, Koç Holding Yan Sanayi ve Diğer Otomotiv Şirketleri Grubu Başkanı… Otomotivi, özellikle...
Katsumi Sawai / Honda Türkiye CEO’su Japon otomobil devi Honda, 6 yıldır Türkiye’de. Bu sürede 80 milyon dolarlık yatırım yaptı, yüzde 4.5 Pazar payına ulaştı. Ancak, Türkiye CEO’su K...
Her sektörde, hatta ekonominin genelinde olduğu gibi, otomobilde de tablo değişti. Şirketlerin gelir yapılarında ciddi bir dönüşüm yaşanıyor. Bir dönem sadece yeni otomobil gelirine odaklananlar, ö...
Louis Schweitzer / Renault-Nissan Dünya Başkanı Louis Schweitzer, Renaul-Nissan’ın dünya başkanı… Türkiye pazarını yakından tanıyor, sık sık gidip geliyor. Türkiye’nin kendini şaşırt...
Ferrari, Aston Martin ya da Mercedes CL 600… Lüks segmentin en pahalı otomobilleri arasında yer alıyor. Fiyatları 300 bin euroya kadar ulaşan bu “top” marka ve modellerde, seçenekler giderek artıyo...
Volkan Eren / ToyotaSA Genel Müdürü ToyotaSA Genel Müdürü Volkan Eren, şirket bünyesindeki büyük bir değişimden, “iş mükemmelliği”ne giden süreçten söz ediyor. Bu değişimin arkasında ...
Türkiye’de otomobilde “ikinci el pazarı” yıllarca kurumsal olmayan oyuncuların egemenliğinde kaldı. Galeriler, açık pazarlar piyasayı yönlendirdi. Son yıllarda ise büyükler katıldı, pazar canlandı....
Türkiye’de otomobilde ikinci el piyasası yıllardır hareketli... Son yıllarda ise büyük oyuncular da bu pazara girmeye başladı. Bu ilgide, bir otomobilin neredeyse 30 yaşına kadar kullanılması ve 7-...
Maybach, DaimlerChrysler/Mercedes Benz’in yeni modeli... Onun için “şaheser” tanımı yapılıyor. Hedef kitlesinde “cream de la cream” denilen ultra zenginler var. Kişiye özel üretiliyor. Tam 2 milyon...
Orta sınıfın otomobilleri olarak kabul edilen Kuş serisini, Lada ve Suzuki Swift’de inanılmaz düşüşler oldu. Aile tipinde de öyle... Yöneticileri hedefleyen C segmentinin de farkı yok. Otomobildeki...