Artık deneyimlerin yönetilmesi gerekiyor

Etiya Satış ve İş Geliştirmeden Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Aslan Doğan, bu değişimle hayatı en fazla kolaylaşanların son kullanıcılar olduğunu belirtiyor.

29 NİSAN, 20140
Paylaş Tweet Paylaş
Artık deneyimlerin yönetilmesi gerekiyor
Etiya, bir teknoloji-yazılım şirketi. CRM, ürün ve katalog, satış ve sipariş yönetim sağlayıcısı olan şirket, telaura ve somemto ürünleriyle dikkat çekiyor. Şirketin Satış ve İş Geliştirmeden Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Aslan Doğan, büyük verinin hızlı ve doğru analiz edilerek özelleştirilmesi gerektiğine dikkat çekiyor.

“Önceleri CRM kavramından söz ediyorduk, ama müşteri ilişkileri yönetimi öldü” diyen doğan, artık değişen müşteri profilinin, deneyiminin yönetilmesinin ön plana çıktığını anlatıyor ve ekliyor: ünümüzde teknolojinin en fazla etkilediği sektörlerin başında telekom geliyor.

Eskiden sadece ses, veri, sabit hat telefonlar, internet gibi klasik servisler sağlayan telekom şirketlerinin artık hem iş yapış tarzları hem konumlandıkları yer değişti. Çünkü dijital bir çağın içinde yaşıyor, her gün uyandığımızda yeni bir servis ya da uygulamayla karşılaşıyoruz.

Akıllı kavramı artık telefon ve tabletlerden çıkarak evimizi, sokağımızı, mahallemizi hatta şehri tanımlayan bir kavram haline geldi. Artık akıllı şehirlerden söz ediyoruz. Hal böyle olunca telekom şirketleri de bu teknolojinin son kullanıcıya ulaşması ve etkin kullanılması için altyapı sağlayan, teknolojik çözümler sunan noktalar haline geldi.

Telekom şirketlerinin bugün ciddi birer teknoloji şirketi olduğunu söyleyen Etiya Satış ve İş Geliştirmeden Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Aslan Doğan, bu değişimle hayatı en fazla kolaylaşanların son kullanıcılar olduğunu belirtiyor.

Artık dünyadaki telekom şirketlerinin klasik hizmetlerinin yanı sıra farklı uygulamalar, bulut hizmetleri, akıllı ev çözümleri sattığını hatırlatan Doğan, “Yaşanan rekabetle birlikte teknolojideki son trendler müşterilere daha uygun fiyatlarla ulaşıyor, çözümler daha akıllı hale geliyor.

Ayrıca çözümler kullanıcı ihtiyaçlarına göre kişiselleştirilip ürün halinde ortaya çıkıyor. Teknoloji telekom operatörlerini değiştirdiği gibi insanları da değiştiriyor” diye konuşuyor.

İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR

Yorum Yaz