"Beyaz eşyada liderliği 3 yılda alırız"

Samsung Türkiye Başkanı Yoonie Joung, Samsung’un yeni yol haritasını, yakın ve orta vadede ulaşmak istedikleri hedefleri ilk kez Capital’e anlattı.

3 AĞUSTOS, 20140
Paylaş Tweet Paylaş
Beyaz eşyada liderliği 3 yılda alırız
Samsung’un Türkiye Başkanı  Yoonie Joung, göreve geleli henüz bir yıl olmadı. Ancak oldukça iddialı hedeflere sahip. Orta vadede Samsung’u Türkiye’nin en sevilen markası yapmayı amaçlıyor.

Cep telefonu ve TV’de lider oldukları Türkiye’de beyaz eşyada da ilk sıraya yerleşmeyi planlıyor. Teknoloji ve tasarımda güçlü olmalarına rağmen bu alanda bayileşmede geri kaldıklarını itiraf eden Joung, “Çoğu insana ulaşamadık, kendimizi tanıtamadık.

Şimdi herkes Samsung markasını tanıyacak. 3 yıl içinde liderliği alacağız” diye konuşuyor. Teknoloji devi Samsung, Türkiye’de atağa geçmek için hazır. Cep telefonları ve TV’de pazar lideri konumundaki şirket, şimdi beyaz eşya ve kurumsal çözümler alanında da liderlik peşinde...

Anadolu Grubu ortaklığı ile yürüttüğü beyaz eşya operasyonunda, 2010 yılında strateji değişikliğine giden şirket, ortaklığa son vererek kendi satış ağını kurdu. Bu yıl bayi ağına ciddi yatırım yapma kararı alan Samsung, servis kalitesini de artırmaya çalışıyor.

Teknoloji ve tasarımda güçlü olmalarına rağmen bayileşmede geri kaldıklarını belirten Samsung Türkiye Başkanı Yoonie Joung, “Çoğu insana ulaşamadık, kendimizi tanıtamadık. Şimdi Samsung Dijital Plazalarla beraber herkes Samsung markasını tanıyacak. 3 yıl içinde liderliği almayı hedefliyoruz” diyor.

İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR

Yorum Yaz