Ödüller çalışanlar için de motivasyon kaynağı oluyor

Türk Telekom aldığı ödüllerle dikkati çekiyor

17 TEMMUZ, 20150
Paylaş Tweet Paylaş
Ödüller çalışanlar için de motivasyon kaynağı oluyor
Türkiye'nin öncü iletişim ve yakınsama teknolojileri şirketi Türk Telekom, 15,2 milyon sabit erişim hattı, 6,8 milyon ADSL hattı (toptan) müşterisine hizmet veriyor. 2011 yılında konsolide yatırım miktarı yüzde 32 artarak 2,3 milyar liraya ulaşan şirketin 2011 yılı konsolide cirosu ise yüzde 10 artarak 12 milyar liraya ulaştı. 25 bini aşkın çalışanı bulunan Türk Telekom aldığı ödüllerle de dikkati çekiyor. Son üç yılda 80'e yakın uluslararası ödül alan şirket için E-Fatura Ormanları sosyal sorumluluk projesinin, Uluslararası Halkla İlişkiler Derneği (IPRA) tarafından gerçekleştirilen Altın Dünya Ödülleri'nde, çevre dalında 2009 yılı "En İyi Halkla İlişkiler Projesi" ödülüne layık görülmesi, ardından Birleşmiş Milletler özel ödülüne aday gösterilen 5 projeden biri olması ayrı bir gurur kaynağı olmuş. Saygın uluslararası ödülleri kazanmanın marka değerine olumlu yönde katkı yaptığını söyleyen Türk Telekom CEO'su K. Gökhan Bozkurt "Son üç yıldır arka arkaya Türkiye'nin En Değerli Markası olmakla bu anlamda iyi bir örnek sunduğumuza inanıyoruz" diye konuşuyor.

Türk Telekom'un aldığı ilk ödül neydi?
- Türk Telekom'un aldığı ilk iletişim ödülü 2009 yılında eğitim alanındaki iki dev sosyal sorumluk yatırımı olan Türk Telekom okulları ve okullara Vitamin bağışı projeleriyle Amerikan İletişim Profesyonelleri Ligi LACP'den aldığı 4 ödül ve 3 başarı belgesidir.

Son yıllarda hangi ödülleri aldınız?

- Son üç yılda 80'e yakın uluslararası ödül aldık. Bu ödüller daha çok iletişim ödülleri, ancak şirket yönetimi, sürdürülebilirlik, yatırımcı ilişkileri, müşteri hizmetleri, müşteriye sunulan ürün ve hizmetlerimiz de pek çok defa uluslararası ödüllere layık görüldü. Ödüller arasında Sabre, PR News, World Communication Awards, European Excellence Awards, International Bussiness (Stevie) Awards, IPRA Awards, World Finance, CommsMEA, ve CIPR Awards gibi saygın uluslararası ödüller yer alıyor.

"ÖDÜL ÇABANIN DOĞAL SONUCU"

Türk Telekom aldığı ödüllerle ilgili olarak ulusal basında iletişim çalışmaları gerçekleştiriyor. Basın bülteni, özel haber, röportaj çalışmalarıyla aldığı ödüllerle ilgili kamuoyunu bilgilendiren şirketin yöneticileri markanın geniş tüketici kitlesinde bilinirlik, güven ve sadakat sahibi olması gerektiğine inanıyor.
POZİTİF ALGIYI PEKİŞTİRDİK
Gökhan Bozkurt, onlarca uluslararası projenin yarıştığı ödül organizasyonlarında ödül almanın bu unsurların yaratılmasına da katkı sağlayarak pozitif algıyı pekiştirdiğini söylüyor

İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR

Yorum Yaz