 
					
 
													 
													 
													 
													 
													 
														 
														 
														 
														 
														Sektörün lider oyuncuları pazar paylarını korudu.
 
		 TELKODER Yönetim Kurulu Başkanı Yusuf Ata Arıak, “2013 yılı içerisinde telekomünikasyon sektöründe etkin rekabet koşullarının tesis edilmesi halinde tüketiciler internet ve sabit telefon erişiminin kolaylıklarından daha uygun maliyetlerle yararlanabilecek” diyor. 12 milyar TL’lik cirosuyla sektörün lider oyuncusu Türk Telekom’un hedefinde ise dijital dönüşüm var. Dijital dönüşümü Türkiye’deki her eve 3 yıl içinde fiber optik kabloları götürerek sağlayacaklarını söyleyen Türk Telekom’un CEO’su Tahsin Yılmaz, “Türkiye’nin dijital dönüşümüne liderlik etmeyi hedefliyoruz. Amacımız şu anda tamamen bakır olan kablolama ağını fiberle değiştirmek. 2016’ya kadar tamamlayacağız” diyor ve ekliyor: “1,5 milyon haneye bağlantı yapıldı. Hedefimiz 2023’te Türkiye’deki her eve fiber üzerinden iletişim hizmeti sağlayabilmek.” Sektörde en hızlı büyüme ise mobil hatlarda özellikle de data gelirlerinde yaşanıyor. Sektöre yön veren Turkcell, Vodafone, Avea gibi şirketlerin 2013’e ilişkin büyüme tahminlerinde mobil data gelirleri ilk sırada yer alıyor. Vodafone Türkiye CEO’su Serpil Timuray da 2013’te akıllı cihaz penetrasyonuna bağlı mobil data kullanımının büyüme trendini sürdüreceğini söylüyor. Timuray, “Mobil iletişim sektörünün yıllık bazda yüzde 10’a yakın büyüme gösterdiği bir ortamda, eylül 2012 itibarıyla Türkiye’de yaklaşık yüzde 90 düzeyine ulaşan penetrasyon oranının önümüzdeki 10 içerisinde yüzde 100’e yaklaşmasını beklemek çok uzak bir varsayım olmayacak” diyor.
TELKODER Yönetim Kurulu Başkanı Yusuf Ata Arıak, “2013 yılı içerisinde telekomünikasyon sektöründe etkin rekabet koşullarının tesis edilmesi halinde tüketiciler internet ve sabit telefon erişiminin kolaylıklarından daha uygun maliyetlerle yararlanabilecek” diyor. 12 milyar TL’lik cirosuyla sektörün lider oyuncusu Türk Telekom’un hedefinde ise dijital dönüşüm var. Dijital dönüşümü Türkiye’deki her eve 3 yıl içinde fiber optik kabloları götürerek sağlayacaklarını söyleyen Türk Telekom’un CEO’su Tahsin Yılmaz, “Türkiye’nin dijital dönüşümüne liderlik etmeyi hedefliyoruz. Amacımız şu anda tamamen bakır olan kablolama ağını fiberle değiştirmek. 2016’ya kadar tamamlayacağız” diyor ve ekliyor: “1,5 milyon haneye bağlantı yapıldı. Hedefimiz 2023’te Türkiye’deki her eve fiber üzerinden iletişim hizmeti sağlayabilmek.” Sektörde en hızlı büyüme ise mobil hatlarda özellikle de data gelirlerinde yaşanıyor. Sektöre yön veren Turkcell, Vodafone, Avea gibi şirketlerin 2013’e ilişkin büyüme tahminlerinde mobil data gelirleri ilk sırada yer alıyor. Vodafone Türkiye CEO’su Serpil Timuray da 2013’te akıllı cihaz penetrasyonuna bağlı mobil data kullanımının büyüme trendini sürdüreceğini söylüyor. Timuray, “Mobil iletişim sektörünün yıllık bazda yüzde 10’a yakın büyüme gösterdiği bir ortamda, eylül 2012 itibarıyla Türkiye’de yaklaşık yüzde 90 düzeyine ulaşan penetrasyon oranının önümüzdeki 10 içerisinde yüzde 100’e yaklaşmasını beklemek çok uzak bir varsayım olmayacak” diyor. 
	Türkiye ve dünya ekonomisine yön veren gelişmeleri yorulmadan takip edebilmek için her yeni güne haber bültenimiz “Sabah Kahvesi” ile başlamak ister misiniz?