2019’u atılım yılı ilan eden Elektra Elektronik, 6 kıtada 60 ülkeye gerçekleştirdiği tamamen yerli üretim trafo ve elektronik ürün ihracatını yüzde 70’e çıkarmayı hedefliyor.
PepsiCo, Lay’s Fırından için Facebook ve Instagram çözümleri kullandığı dijital kampanya ile TV’de yakaladığı erişimi yüzde 17 artırdı ve medya yatırımı olarak TV’nin 4 katı fazla geri dönüş aldı.
Uber, bugün itibarıyla İstanbul'daki UberXL faaliyetleri durdurduğunu, sarı taksi ve turkuaz taksi ürünlerini sunmaya devam edeceğini bildirdi.
Turizm Yazarları Derneği'ne (TUYED) Artvin’i tanıtan Atabarı Turizm’in sahibi Erhan Gazihan, kentin turizm merkezi ilan edilen bölgelerinde yeni konaklama tesislerinin devreye gireceğini söyledi.
Türkiye'de sadece sarı taksiler aracılığı ile faaliyet gösteren Ortadoğu'nun en büyük araç çağırma uygulaması Careem'in uyguladığı ödül programı ücretsiz yolculuk yapma fırsatı sunuyor.
Ege kıyısının en önemli yaşam projelerinden biri olan Kaplankaya, bu yıl 2.’sini gerçekleştireceği “Harvest Kaplankaya” ile sağlıklı yaşamın uzman isimlerini bir araya getirecek.
Dünya Ambalaj Örgütü (WPO) tarafından düzenlenen ve sektörün en prestijli yarışmalarından olan WorldStar 2019 Yarışması’nda Türk şirketler 22 ödül birden kazandı.
Kurlardaki yükselişin ticari riskleri artırması, Türkiye’ de değişen ticari anlayışla beraber zaten büyüme trendinde olan ticari alacak sigortalarına olan talebi büyüttü.
KalDer İzmir Şubesi, bu yıl gerçekleştirilecek'nda (MAS) ''Retrofütürizm'' ana teması ile 12-13-14 Haziran'da İzmir Hilton Oteli'nde katılımcılarla buluşacak.
Boyner Holding ve Mayhoola ortaklıklarını sonlandırma kararı aldı. Ortak şirket üzerinden yönetilen Boyner Büyük Mağazacılık ve Altınyıldız Tekstil'in tamamı ayrılık sonrası Boyner Holding'in olacak.
Yurtdışı taşımacılık alanında INTER by MNGkargo markasıyla hizmet veren MNG Kargo, Çin’in online alışveriş devi DHgate ile işbirliğine imza attı.
Morhipo.com Genel Müdürü Şule Kuban, Instagram’da Stories kullanarak yaptıkları kampanyalar sayesinde yüzde 45 daha az maliyetle yüzde 82 daha çok sayıda tekil satış yaptıklarını söylüyor.
Mercedes-Benz Türk StartUP yarışması için www.mbtstartup.com üzerinden yapılacak başvurularda son haftaya girildi. Yarışmaya katılmak isteyenler için son başvuru tarihi 26 Nisan 2019.
Yeni dönemde ürün portföyünü genişletme kararı alan Silverline, ilk olarak 35 milyon TL yatırımla ankastre fırın üretimine başlıyor.
ABC Deterjan’ın 2017 yılında başlattığı ‘Yerli Yerinde Projesi’ örnek bir işbirliği ile hedefini büyüttü.