Müşteri ne kadar bekler? Bu sorunun yanıtını her sektörün rekabet koşulları belirliyor.

BEKLEME SURESİ KISALIYOR




Vieux, "Herhangi bir araç, müşteri adına sipariş edildiğinde hem üretimde hem bütün lojistik adımlarda öncelikli olarak yer alacak ve diğer araçlara göre en az 1 ay önceden sahibine ulaşacak. Bu sistem üzerine çalışıyoruz" diyor. Mobilyada da Doğtaş daha yalın tedarik zinciri ile müşterilere daha hızlı ulaşmayı planlıyor. Davut Doğan, "Sipariş girişini direkt bayimizin yapmasını sağlayarak bu süreci 1-2 gün öne çektik. Bu sistemle müşteriyi üretim süreci uzun bir ürün yerine stoktakine yönlendirerek daha hızlı hizmet verilmesini sağlayabileceğiz" diyor.
Türkiye ve dünya ekonomisine yön veren gelişmeleri yorulmadan takip edebilmek için her yeni güne haber bültenimiz “Sabah Kahvesi” ile başlamak ister misiniz?