Müşterilerimizle ortak gibi çalışıyoruz

Simon Medley, şirketi, sektörde yaşanan son gelişmeleri ve yeni dönem büyüme stratejilerini anlattı

1 EYLÜL, 20120
Paylaş Tweet Paylaş
Müşterilerimizle ortak gibi çalışıyoruz
Dünyanın lider kimya şirketlerinden biri olan BASF, odağına sürdürülebilirliği koydu. Bu amaçla yeni bir strateji geliştiren şirket, müşterileriyle bir ortak gibi çalışarak onların ihtiyaçlarına çözüm üretiyor. BASF Bakım Kimyasalları Başkan Yardımcısı Simon Medley, “Amacımız sürdürülebilir çözüm ortağı olmak” diyor. Son tüketicilerin değişik ihtiyaçları olduğuna dikkat çeken Medley, “Müşterilerimizle bir ortak gibi çalışıp onların inovasyon gücümüzden yararlanmalarını sağlıyoruz” diye konuşuyor. BASF, dünyanın lider kimya şirketi. Şirket inşaat, tarım ve otomotivin yanı sıra kişisel bakım ürünleri pazarında da iddialı. BASF Bakım Kimyasalları Başkan Yardımcısı Simon Medley, sektörde birçok konuda öncü olduklarını belirtiyor. “Biz tartışmasız pazar lideriyiz. En yakın rakibimizden neredeyse 4 kat daha büyüğüz” diyor. Ancak BASF pazardaki bu konumuyla yetinmek niyetinde değil. Şirket özellikle kişisel bakım kategorisinde yeni bir strateji geliştirdi. Bu strateji kapsamında müşterileriyle ortak çalışarak, birlikte çözüm geliştirmeye odaklanıyor. Medley, konuyla ilgili olarak “Amacımız bu pazarlar için sürdürülebilir çözüm ortağı olmak. Bu pazarlarda son tüketicilerin değişik ihtiyaçları var. Ve biz müşterilerimizle bir ortak gibi çalışıp onların inovasyon gücümüzden yararlanmalarını sağlıyoruz. Zamanlama açısından çok uygun oldu. Onları rekabette öne çıkaracağız” diyor. BASF Bakım Kimyasalları Başkan Yardımcısı Simon Medley, şirketi, sektörde yaşanan son gelişmeleri ve yeni dönem büyüme stratejilerini şöyle anlattı:

BASF için Türkiye’nin rolü ve önemi nedir?
Türkiye’yi, Avrupa’nın bir parçası olarak düşünüyoruz. En heyecanlı, güçlü büyüyen ekonomilerden biri. Özellikle kendi alanım olan kişisel bakım alanında düşündüğümüzde bu sektörün çok önemli olduğunu görebiliyoruz. BASF için inşaat, tarım ve otomotiv sektörleri de çok önemli, ama kişisel bakım ürünleri de büyük öneme sahip. Ekonominin kötüye gittiği zamanlarda kişisel bakım durağan kalıyor ancak bu alandaki inovasyon sürüyor. Kendimizi inovasyon gücümüzle farklılaştırabiliyoruz. Harcanılabilir gelirin artması, orta sınıfın yükselişi gibi nedenler kişisel bakımı geliştiriyor.

Kişisel bakım sektöründeki yeni stratejinizden bahsedebilir misiniz?
Yeni stratejimizin odak noktası, pazar ve müşteri ihtiyaçlarına odaklanıp yenilikçi ürünler çıkarmak...

İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR

Yorum Yaz




Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.