En heyecanlı yarışmalar!

Mesajını hızlı ve eğlenceli şekilde vermek isteyen markalar, hedef kitlesine ve amaca yönelik tasarlanan yarışmalarla sosyal medya üzerinden beklentilerine kavuşmaya çalışıyor. Bu heyecanlı yarışmaların markalara yaptığı katkılar ise uzmanlara göre saymakla bitmiyor...

1.06.2014 13:08:100
Paylaş Tweet Paylaş
En heyecanlı yarışmalar!

THY’nin, avantajlı seyahatlerini tanıtan kahramanı Wingo’nun bilinirliğini artırmak için 23 Ocak-9 Şubat arasında düzenlediği “Bir Tweet’le Devri Alem” yarışması bu görüşü kanıtlıyor. Kullanıcılardan, Wingo’nun fırsat şehirlerini, 140 karakter içinde, her şehir bir öncekinin son harfiyle başlayacak şekilde sıralayarak tweet göndermeleri beklenen yarışmanın ödülü yurt içi gidiş-dönüş uçak bileti ve uçak maketiydi.

THY Basın Müşaviri Dr. Ali Genç, “Yarışma sayesinde yaklaşık bir haftada sitemiz 15 binin üzerinde ziyaret aldı. Yalnızca şu ana kadar katılımcılara yaklaşık 200 bin defa fırsatlarımızı gösterme şansı yakaladık. Wingo’nun hedef kitle üzerindeki bilinirliğini artırdık” diyor.

YENİ ÜRÜN ÇIKTIĞINDA
Creasoup Sosyal Medya Ajansı Takım Lideri Müge Yıldırım yarışmaların yeni ürün çıkarılan dönemlerde ürünleri hızlı ve eğlenceli bir şekilde tanıtmak için de
tercih edildiğini söylüyor.

Çorap sektörünün öncü markası Penti’nin Facebook sayfası üzerinden plaj koleksiyonunu tanıtmak, markayı takip edenlere kendi kombinlerini yaratmalarını sağlamak için düzenlediği “Karıştır Yakıştır” yarışması bu kapsamda değerlendirilebilir.

Mayıs 2013 tarihinde 3 ay süreyle düzenlenen yarışma sonunda binlerce kişi sosyal medyada Penti kataloğunu inceledi ve 10 bin kadın takipçi de kendi kombinini satın almak üzere markanın internet mağazasına yönlendi.

Ev tekstilinin öncülerinden Linens ise Ocak-Ağustos 2013 döneminde Facebook üzerinde düzenlediği “Şanslı Perşembe” yarışmasıyla ürünlerine yönelik talebi artırmayı amaçladı. Yarışma süresince perşembe günleri aplikasyona ilk katılanlara ürünlerinden yüzde 50-70 indirim sağlayan markanın yetkilileri, yarışma sayesinde markanın sosyal medya kullanıcılarıyla olan etkileşiminin büyük oranda yükseldiğini düşünüyor; “Yarışmanın yayında kaldığı süre içerisinde sayfamızın beğeni sayısında 30 bin 914 kişilik bir artış oldu. Belirli ürünlerin satışında da artış sağlandı” diyorlar.

İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR

Yorum Yaz