Şaşırtan işler dikkat çekiyor

Sosyal medyadaki yatırımlarının süreceğini söyleyen Vestel Pazarlama İletişim Grup Müdürü Feza Turunçoğlu Erim,"Esprili, şaşırtan, farklı bakış açısıyla hazırlanan, gerektiğinde kendiyle dalga geçebilen, samimi işler başarılı oluyor"diyor.

11.05.2014 22:47:000
Paylaş Tweet Paylaş
Şaşırtan işler dikkat çekiyor

BİLİNİRLİĞE DİREKT ETKİ
Sosyal medyanın yeni ürün geliştirmeden satışların pozitif yönde artmasına kadar birçok olumlu katkısı var. Sosyal medyada hayata geçirdiğimiz "Asmadan" projesinin ürün bilinirliğine büyük katkısı oldu. Derin dondurucu ürünlerimiz için hazırladığımız Derin Mevzular projesi de 1 milyonun üzerinde izlendi.

TREND TOPIC OLDU
Geçtiğimiz şubat ayında hayata geçirdiğimiz Sevgililer Günü kampanyamız ise sosyal medyada en çok ses getiren işlerimizden biri oldu. Kampanya hashtag'i 2 farklı günde, toplam 8 saat trending topic'te kaldı.

Z kuşağıyla etkileşim halindeyiz'
SÜRDÜRÜLEBİLİRLİK

Sosyal medyada yaptığımız her içeriğimizin sürdürülebilir olması bizim için çok önemli. Bu açıdan Evin Kalbi platformumuz da kendine çok has, özgün bir platform. Burada özellikle Z Kuşağı anneleriyle güzel bir etkileşim halindeyiz.

MUTFAK ÖNEMLİ
Evin Kalbi'nde ana odağımızı mutfak oluşturuyor. Buzdolabı, bulaşık makinesi, küçük ev aletleri, ankastre gibi mutfağı kapsayan ürünler üreten bir markanın, özellikle iş kadınlarla konuşmaya gelince bu alana girmemesi kaçınılmaz. Biz mutfağı bir alan olarak kullanıyoruz.

FARKLI SUNUM
Bizim mutfağımız Evin Kalbi'nin attığı, arkadaşlarımızı ağırladığımız, sohbet ettiğimiz bir alan. Bu yüzden mutfağımız sadece yemek tarifi, püf noktası gibi içeriklere yönelen "yemek yapılan"klasik bir alan değil. Yemek tarifi gibi içeriklerimizi sayfamızı destekleyici, zenginleştirici öğeler olarak kullanıyoruz. Tarifi mutlaka farklılaştırarak sunuyoruz ki denemeyecek kişi bile içeriği gördüğünde bir şeyler bulabilsin.

İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR

Yorum Yaz