Sosyal CEO'nun itibara etkisi büyük

Dünyanın önde gelen itibar uzmanlarından Dr. Leslie Gaines-Ross’la konuştuk. Ross, "Gelecekte şirketlerin itibarları CEO’larının ne kadar sosyal olduğuyla şekillenecek" diyor.

25.03.2014 18:01:070
Paylaş Tweet Paylaş
Sosyal CEO'nun itibara etkisi büyük


Yeni SOSYAL CEO'nun özellikleri
1- Sosyal CEO’lar şirketin yüzü olmayı, şirket hakkında bilgi ve haber paylaşmayı ister. Bazı CEO’lar okudukları makaleleri, kitapları, gördükleri şeyleri de paylaşır.
2- Sosyal CEO’ların bazıları, sadece müşterilerle iletişime geçer. Örneğin müşteri bir şeyden şikâyet ettiğinde, “Bu kötü tecrübeyi yaşadığınız için üzgünüm. Şirketimizden şu kişiyle temasa geçebilirsiniz” der. Bence önümüzdeki 10 yılda şirketlerin itibarları CEO’larının ne kadar sosyal olduğuyla şekillenecek.
3- Sosyal CEO’lar, interneti kullanan, sosyal medya aracılığıyla iletişim kuran çok geniş bir yeni nesil olduğunun farkında. Ve onları kendi şirketlerine çekmek istiyorlar.
4- Bence Sosyal CEO’lar, ileri görüşlü, şirketlerinin çok rekabetçi ve teknoloji dostu olduğunu gösteren liderler. Sosyal medya kullanımı, hızlı gelişen, bilgili ve paylaşımcı bir şirket olduğunuzu gösterir.
5- Geleneksel CEO’lar, daha iletişime kapalı profillerdir... Hiyerarşiye önem veriyorlar. Sadece yönetim kurulu ile konuşuyorlar. Sosyal CEO’lar ise “Yönetim kurulu üyesi ile konuşabildiğim gibi resepsiyondaki görevliyle de konuşurum” diyor.

İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR

Yorum Yaz