Sosyal iletişim

Sosyal medya sayesinde iletişimde yeni bir döneme girildi. Artık şirketler ve müşterileri birbiriyle sosyal medya aracılığıyla "konuşmaya" başladı. Ancak henüz rakamlar, bu trafiğin yoğunlaşmadığını gösteriyor.

25.03.2014 16:49:190
Paylaş Tweet Paylaş
Sosyal iletişim

ALPER ÖZDEMİR / KROMBERA KURUCU ORTAK
"AKTİF BİRER İLETİŞİM MECRASI OLARAK KULLANILIYOR"

HİKAYE ÖNEMLİ
Markalar, tüketicilere sosyal mecralar üzerinden dokunabiliyor ve bağ kurabiliyor. Bu anlamda da sosyal mecralar aktif birer iletişim mecrası olarak kullanılıyor. Sosyal mecralarda bakışımızı tüketicilere dokunurken hikayeler oluşturmak üzerine kuruyoruz. Markalarımızın sahiplendiği arketipler doğrultusundaki içerik ve görsellerle müşterilerimize ulaşıp onlarla duygusal bir bağ kurmaya çalışıyoruz. Aslında burada amaçladığımız müşterilerimizin markamız hakkında olumlu konuşmasını sağlamak. İyi bir sosyal medya yönetimi markanın kazanılmış medyasının artmasına ve markanın bir "lovemark" olarak konumlanmasında çok aktif bir rol üstleniyor diyebiliriz.

LÜKS DEĞİL ZORUNLULUK
Ülkemizde sosyal medya üzerinden müşteri ilişkileri yönetimi, son birkaç yılda artık bir lüks olmaktan çıkıp zorunluluk haline geldi. Sosyal medya iletişimi markaların artık olmazsa olmazları arasında... Mecranın önem kazanmasıyla beraber bu tarafa yapılan yatırımlar da artarak devam ediyor. Düne kadar B2C markaların yatırım yaptığı bu alanda, artık B2B markaların da konumlandığını ve aktif iletişim yaptığını gözlemliyoruz.

İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR

Yorum Yaz