Sosyalleşme hızlanıyor

2015 yılında 3,5 trilyon dolarlık büyüklüğe ulaşması beklenen sosyal medyada Türk şirketleri de daha aktif yer almak için harekete geçmiş durumda.

1.10.2013 00:00:000
Paylaş Tweet Paylaş
Sosyalleşme hızlanıyor

Son 1 yıl içinde üç farklı sosyal medya kampanyası düzenleyen Honda Türkiye’nin hedefinde 2014 yılında 10 kampanya var. Bu yıl sosyal medya harcamalarını geçen yıla göre 2 katına katlayan Loreal de önümüzdeki yılda yatırımlarını aynı oranda artırmayı hedefliyor.

KUNTER KUTLUAY / FİNANSBANK ALTERNATİF KANAL VE BİREYSEL TAHSİLATYÖNETİMİ GENEL MÜDÜR YARDIMCISI
"Marka bilinirliği yaratıyoruz
EN BAŞARILI ÇALIŞMA

Son bir yılda 3 tanesi uygulama olmak üzere 30'un üzerinde sosyal medya kampanyası yayınladık. Bugüne dek yapılmış en başarılı sosyal medya kampanyamız 2011'de Ramazan Bayramı öncesi yayına alınan "El Öpenlerin Şok Olsun" Facebook uygulamamızdı. Kullanıcılar uygulama ile arkadaşlarına el öptürerek puan topladı. Toplam 45 bin kişi uygulamayı kullandı ve 295 bin el öptürüldü. Uygulamamız Kristal Elma ve Mixx Avvard ödülü aldı.
ÖZEL TEKLİFLER
Sosyal mecraları marka bilinirliği yaratmak, düzenlediğimiz kampanyalarla takipçilerimize özel teklifler sunmak, uygun hedef kitleyi belirleyerek sunduğumuz bu tekliflere olumlu geri dönüşler almak için kullanıyoruz. Her kampanyamızın farklı bir amacı olabiliyor. Bazen kampanyanın amacı satış yapmak olurken bazen de etkileşim yaratmaya veya imaja yönelik olabiliyor.
BÜYÜK PAY ALACAK
Ülkemizdeki genç nüfusun yoğunluğu ve artan sosyal medya kullanım oranları dikkate alındığında önümüzdeki dönem 360 derece pazarlama planlarında sosyal medyanın büyük pay alacağını söyleyebiliriz.


İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR

Yorum Yaz