Yerel kalanların büyümesi zor

Vestel İcra Kurulu Başkan Vekili Turan Erdoğan, bu hedefe ancak yurtdışında var olarak ulaşılabileceğini söylüyor

1.04.2011 00:00:000
Paylaş Tweet Paylaş
Yerel kalanların büyümesi zor


Küresel varlık açısından en büyük 19 Türk şirketini görmek için görsele tıklayın


VESTEL'İN YURTDIŞI MACERASI
2006'DA BAŞLADI Bundan 5 yıl önce İskandinav ve Kuzey Avrupa ülkelerinde yüksek bilinirliğe sahip Finlux ve Luxor markalarını satın alan Vestel, bu markalar altında üretim ve yurtdışı satışlarla pazar atağına geçti. Şirket, iki yıl sonra ise Avrupa ve Rusya'nın en prestijli beyaz eşya markalarından Vestfrost'u bünyesine kattı.



AVRUPA'DA GÜÇLENİYOR

Alman ekolünün hakim olduğu ülkelerde yaygın olan Graetz markasının ardından, 5 yıllığına Telefunken'in isim hakkını satın alarak İspanya, İtalya ve Portekiz pazarlarına üretim ve satış yapmak için anlaşma imzaladı. Şirket bu satın almalarla Avrupa'daki konumunu her geçen gün güçlendiriyor.
Türkiye'nin yurtdışında doğrudan yatırım yaptığı 30 ülkeyi görmek için görsele tıklayın









Türk şirketlerinin yurtdışında yaptığı en büyük 10 satın alma işlemini görmek için görsele tıklayın






Yıllar itibarıyle Türkiye'nin yurtdışındaki doğrudan yatırımlarını görmek için görsele tıklayın










İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR

Yorum Yaz