Biletinial, Almanya'da da bilet kesmeye başladı

Biletinial CEO’su Ulaş Uslu, “Biletinial olarak Bilişim 500 listesinde 'Son 1 Yılda En Hızlı Büyüyen 10 şirket' sıralamasında ilk 5’e girdik. Ayrıca Almanya’da da faaliyet göstermeye başladık” dedi.

11.09.2024 16:12:120
Paylaş Tweet Paylaş
Biletinial, Almanya'da da bilet kesmeye başladı

Şirketin vizyonunu “Global ölçekte bulut tabanlı bir eğlence platformu olmak” olarak ifade eden Biletinial CEO’su Ulaş Uslu, “Genç bir şirket olarak Türkiye’nin en büyük yazılım şirketlerinden biri olmayı başardık. Yurtdışı açılımımız Pick a Seat ile Almanya’da da faaliyet göstermeye başladık” dedi.

Ana faaliyet alanları olan etkinlik biletlemesinde geçen yılın aynı dönemine göre 4 kat fazla satış gerçekleştirerek rekor bir büyümeye imza atan Biletinial, bu sonuçla Bilişim 500 Plus - Son 1 Yılda En Hızlı Büyüyen 10 şirket sıralamasında ilk 5’te yer aldı. 

Şirket vizyonunu “global ölçekte bulut tabanlı bir eğlence platformu olmak” olarak ifade eden Ulaş Uslu, “Şirket olarak 2023’ü ve 2024 yılının ilk yarısını oldukça verimli geçirdik. Bunun karşılığını da Bilişim 500 sıralamasında da gördük. Bilişim 500 sıralamasında (satış gelirlerine göre) bir önceki yıla göre 87 basamak birden ilerleyerek 108. sıraya ulaştıkl. Türkiye Merkezli Üretim – Yazılım alanında ise 17. Sırada yer aldıkl. Genç bir şirket olarak Türkiye’nin en büyük yazılım şirketlerinden biri olmayı başardık. Geldiğimiz noktada yazılım ihracatı yapmaya da başladık. Pazarın büyümesine odaklanan bir strateji ile yolumuza devam ediyoruz. Deneyim öncelikli hizmet kalitemiz, ekosistem içindeki kapsayıcılığımız ve paydaşlarımıza sunduğumuz farklı iş modelleri bize bu başarıyı getirdi.. Elbette merkezinde insan ve eğlence ekosisteminin ihtiyaçlarını çözmek olan teknoloji yatırımlarımız arka plandaki gücümüz” diye konuştu.

Ulaş Uslu “Yurtdışında faaliyetlerimizi Pick A Seat markası ile yürütmeye başladık. Bu ay Almanya’da “Kel Diva” tiyatro oyununun turnesini gerçekleştiriyoruz.  Bu kapsamda Almanya'daki izleyiciler önümüzdeki aylarda Türkiye'den oldukça önemli tiyatro oyunları ve konserler ile buluşma imkanı bulacaklar.  Avrupa’da Almanya ile birlikte Hollanda, Belçika, Avusturya gibi ülkelerde de benzer açılımlar yapacağız” dedi.

Yurtdışına açılımlarının aynı zamanda yazılım ihracatı anlamına da geldiğini vurgulayan Uslu, Türkiye’nin gelecek vizyonu için yazılım ihracatına daha fazla odaklanılması gerektiğini, bu alanda çok büyük bir potansiyelin değerlendirmeyi beklediğini söyledi.

Uslu, Biletinial’ın kendi yazımım setini geliştirerek Türkiye’de eğlence sektöründe yazılım ithalatı bağımlılığına gerçek anlamda bir alternatif yarattığının altını çizdi. Uslu şunları söyledi:

 “Teknolojik altyapımız ve partner çözüm paketimiz ile sektördeki dijital dönüşümü hızlandırdık. Sinema ve tiyatro gibi merkezler sağladığımız çözümlerle; gişe operasyonlarından kapı girişlerine, büfelerinden dijital ekranlarına, pazarlama ve müşteri yönetimine kadar tüm operasyon ve iş süreçlerini kendilerine sağladığımız çözümle tek merkezden gerçek zamanlı ve bütünleşik bir şekilde yönetme imkânına sahipler.  Üstelik bunun için yüksek maliyetlere katlanmalarına da gerek kalmıyor.”

Eğlence pazarının büyümesi için çaba harcadıklarını bu amaçla doğrultusunda pek çok farklı çalışmaları da bulunduğunu ifade eden Uslu, konuşmasını şöyle tamamladı: “Eğlence alanındaki tüm etkinliklere tek platformdan benzersiz bir deneyim sunarak erişilmesi için tüm süreçlerimize yapay zekayı entegre ediyoruz. Markalarla birlikte onların hedef kitlesi için de eğlence deneyimini şekillendirdiğimiz projelere başlıyoruz. Sektördeki oyuncuları farklı şekilde desteklemek üzere iş modelleri oluşturduk.”

Türkiye ve dünya ekonomisine yön veren gelişmeleri yorulmadan takip edebilmek için her yeni güne haber bültenimiz “Sabah Kahvesi” ile başlamak ister misiniz?


İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR

Yorum Yaz