"Punk pazarlama"

Bir şeyleri satan ve onları satın alanlar arasındaki ilişkideki sismik değişime kuralsız ve nüfuz edici bir bakış ortaya koyuluyor.

17 TEMMUZ, 20150
Paylaş Tweet Paylaş
Punk pazarlama
ANA FİKİR Punk Pazarlama, şirketlerin uzun süredir istediği, hak ettiği ve çaresizce ihtiyaç duyduğu soluk kesen bir ayaklanmadır. Bu radikal kılavuzda Richard Laermer ve Mark Simmons, bir şeyleri (ürünleri, hizmetleri, eğlenceyi) satan ve onları satın alanlar arasındaki ilişkide yaşanan sismik değişime kuralsız ve nüfuz edici bir bakış ortaya koyuyor. Bir sektörde hayatta kalmak için devrimci bir yaklaşıma (“Punk Pazarlama” adının anlattığı gibi) ihtiyaç olduğunu ve hepimizin, ticaretin, ürün ve hizmetlerin içeriğinin, tüketicilerin geleneksel kesimlerinin giderek bulanıklaştığını anlamak zorunda olduğumuzu gösteriyorlar. Asla anlaşılmaz olmayan, bazen tartışmalı ama hep eğlenceli olan Punk Pazarlama, tüketicilere ulaşmak isteyen herhangi bir iş insanına ya da yeni güçlerini anlamak ve kullanmak isteyen tüketicilere bir bildiri sunmaktadır. İyi haber şudur: Bu bildiri ezelden beri bilinen ilkeler üstüne kuruludur. Dijital video kaydedicilerin, “markalı” eğlencenin, cep telefonlarının, çok oyunculu online oyunların ve hiç bitmeyen sosyal ağların çağında, pazarlama için uyumlu bir yaklaşım her zamankinden daha hayati hale gelmiştir.

BU KİTABA NEDEN İHTİYACINIZ VAR?
Bu kitap, sizi, tüm değişimi kendi lehinize kullanmanızı sağlayacak araçlarla teçhize edecektir. 

İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR

Yorum Yaz