Punk pazarlama

Bir şeyleri satan ve onları satın alanlar arasındaki ilişkideki sismik değişime kuralsız ve nüfuz edici bir bakış ortaya koyuluyor.

1.06.2010 00:00:000
Paylaş Tweet Paylaş
Punk pazarlama

Madde 13: Standartlarınızı başkalarının belirlemesine izin vermeyin. Bunu söylediğimiz için üzgünüz, ama iyi artık hiçbir anlam taşımıyor ve sıradanlık hiçbir şey yapmamaktan daha fazla zarar verir. Tekrar ediyoruz: Sıradanlık hiçbir şey yapmamaktan daha çok zarar verir.
Madde 14: Devrimin araçlarını kullanın. Kendi bildirgenizi yazın. Çözümsüzlüğe düştüğünüzde bildirgenin ilkelerini kendinize hatırlatın.
Madde 15: Soru işareti, ah katılımcı! Burası sizin yardım edeceğiniz noktadır. Bu devrimin ana fikri, onu dikte etmek değil, interaktif kılmaktır; yani son maddenin ne olması gerektiğine siz karar verin.

ARACILARI ÖLDÜRÜN
Her türden üstün teknolojinin erişilebilirliği sayesinde tüketiciler, kendi içeriklerini yaratma ve bu içerikle profesyoneller tarafından yaratılan içeriklerle rekabet edebilmenin yollarını bulabiliyor. Biz pazarlamacılar, müşterilerimizi ürünümüze dört elle sarılmaya ve marka inşasına aktif olarak katılmaya teşvik edebiliriz. Çünkü müşterilerin pazarlama mesajlarının pasif alıcıları olduğu düşüncesi geçmişte kaldı. Son olarak, en çok öğrendiğiniz önemlidir: Aracılardan kurtulun ve arkanızı kollayın. Aracılar, müşterilerin sizde yeni ve esnek olanı sevmesi ihtiyacının sağlanması kadar hayati öneme sahip değillerdir.

YAZARLAR HAKKINDA

Richard Laermer,
pazarlama alanında bir otorite, eski bir gazete ve dergi muhabiri. Full Frontal PR and Trendspotting'in (Tam Cephe Halkla İlişkiler ve Trend Belirleme) yazarı ve UnspunRadio'da sunucu olan Laermer, RLMPR'ın CEO'su.

Mark Simmons, Atlantik'in iki yakasında 18 yıldan fazla tecrübeye sahip bir punk pazarlamacı. Kurduğu reklam ajansı Anti-Corp. ile Coca-Cola'nın daha büyük bir dünya devi haline gelmesine yardım etti.

İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR

Yorum Yaz