There are those who believe that, over the last ten years, Sabancı has been slow to grow and enter new areas.
Women are becoming more powerful in Turkish business world every year.
In many sectors, the categories in which the competition is most intense have turned into battlegrounds.
Capital ve Ekonomist dergileri ile Finansbank işbirliği ile düzenlenen Anadolu Markaları Yarışmasının beşincisi toplantısı yapıldı.
İş Ortağım Buluşmalarının bu yılki ilk toplantısı Bursa'da gerçekleştirildi.
Turizm, Türkiye'nin en dinamik ve hızlı büyüyen sektörlerinden...
Most of these names are indicating that in the future they will focus on profitability and investments.
We should no longer be looking to the past. The future will be very different," he says.
Companies which have limited opportunities for growth and profitability in developed markets are looking at Turkey as a way out
Hugo Boss'un Dünya CEO'su Claus-Dietrich Lahrs, Capital ve Ekonomist dergileri öncülüğünde, Vodafone Türkiye ana sponsorluğunda düzenlenen CEO Club toplantısına konuk oldu.
Capital, Ekonomist ve Finansbank işbirliğinde düzenlenen "Anadolu Markaları" yarışmasının 5'incisi başladı.
İş dünyası "Sürdürülebilir Marka Şehir: Gaziantep"in geleceği için bir araya geldi.
Başarıya Yürüyenler Yarışmasında sona gelindi.
Over the last 10 years, corporate social responsibility (CSR) has been one of the most hotly debated topics.
"At the moment we are working on something in Syria and Jordan. In addition, in Kazakhstan and Oman we are planning making investments of different sizes in local companies."