Müşteri ne kadar bekler? Bu sorunun yanıtını her sektörün rekabet koşulları belirliyor.

BEKLEME SURESİ KISALIYOR




Vieux,
"Herhangi bir araç, müşteri adına sipariş edildiğinde hem üretimde hem
bütün lojistik adımlarda öncelikli olarak yer alacak ve diğer araçlara
göre en az 1 ay önceden sahibine ulaşacak. Bu sistem üzerine
çalışıyoruz" diyor. Mobilyada da Doğtaş daha yalın tedarik zinciri ile
müşterilere daha hızlı ulaşmayı planlıyor. Davut Doğan, "Sipariş
girişini direkt bayimizin yapmasını sağlayarak bu süreci 1-2 gün öne
çektik. Bu sistemle müşteriyi üretim süreci uzun bir ürün yerine
stoktakine yönlendirerek daha hızlı hizmet verilmesini sağlayabileceğiz"
diyor.
Türkiye ve dünya ekonomisine yön veren gelişmeleri yorulmadan takip edebilmek için her yeni güne haber bültenimiz “Sabah Kahvesi” ile başlamak ister misiniz?