CİRONUN YÜZDE 80’İ
3,5 milyonu aşkın üye sayısıyla müşteri ilişkileri programımız Kartuş
sayesinde bize en çok katma değer sağlayan müşterilerimizi çok içten ve
daha yakından tanıyabiliyoruz. Bu müşteriler toplam cironun yüzde 80’ini
gerçekleştiriyor. CRM programları sayesinde en değerli müşterilerimizin
ihtiyaç ve beklentilerini daha iyi anlayabiliyoruz. Mavi müşterileri
arasında harcaması en yüksek müşteri grubumuz, mağazalarımıza normal
müşterilerimize göre 2,5 kat daha fazla geliyor. Bu grup normal
müşterilere göre 3,5 kat daha fazla harcama yapıyor. Müşterilerimizin
Mavi’yle olan bu güçlü bağını koruyabilmek bizim için çok değerli.
Onlara her gün daha güzel ürün ve daha iyi servis ve daha Mavi bir
alışveriş deneyimi yaşatmayı hedefliyoruz. Onlarla düzenli iletişim
kuruyor, vücutlarına, alışveriş alışkanlıklarına en uygun
tasarımlarımızı öneriyoruz.
GÖKHAN ÖĞÜT / VODAFONE TÜRKİYE İCRA KURULU BAŞKAN YARDIMCISI
FATURALILAR BÜYÜMEMİZİN LOKOMOTİFİ OLDU
YAN FAYDA GEREKLİ
GSM operatörlerinin katma değeri en yüksek müşteri gruplarının başında
tarifeli aboneler geliyor. Biz de bu gruptaki müşterimizin sayısını
artırmak için geçtiğimiz mart ayında abonelerimize tarifenin ötesinde
bir dünya sunmak için Vodafone Red’i hayata geçirdik. Yeni Vodafone Red
dünyasında müşterilerimizin mobil iletişim ihtiyaçlarını uçtan uca
karşılayacak bir yapı olmasına dikkat ettik. Red tarifelerimiz ile Red
müşterilerine zengin dakika, SMS ve mobil data içeriği sağlarken aynı
zamanda yan faydalarla da onların hayatlarını kolaylaştırmaya
odaklandık. GELİRLER ARTTI
Red Dünyası bunlarla da sınırlı değil. Özel müşteri temsilcisinden
back-up kişisel asistanlık hizmetine, ücretsiz lounge hizmetinden VIP
transferine kadar birçok fırsatı da müşterilerimize sunuyoruz. Vodafone
Red’liler Çeşme ve Bodrum plajlarında, kayak merkezlerinde, Papyon.com
restoranlarında indirimler alıyor. Hatta yüzde 50 indirimle araç
kiralayabiliyor. Özel müşterilerimiz için 16 ülkede hayata geçirilen
Vodafone Red tarifeleri faturalı abone bazındaki büyümenin de lokomotifi
oldu. Faturalı abonelerimizin sayısı bu sayede toplam müşterilerimizin
yüzde 36’sına ulaştı. Abone sayımız ise 19,3 milyona yükseldi.
Gelirlerimizi de yüzde 19,2 artırarak toplam 5,5 milyar TL seviyesine
çıkardık.