En özel müşteri

Türkiye'nin önde gelen markaları az sayıdaki "değerli" müşterilerini ve onları elde tutma planlarını anlattı.

1.10.2013 00:00:000
Paylaş Tweet Paylaş
En özel müşteri

CİRONUN YÜZDE 80’İ
3,5 milyonu aşkın üye sayısıyla müşteri ilişkileri programımız Kartuş sayesinde bize en çok katma değer sağlayan müşterilerimizi çok içten ve daha yakından tanıyabiliyoruz. Bu müşteriler toplam cironun yüzde 80’ini gerçekleştiriyor. CRM programları sayesinde en değerli müşterilerimizin ihtiyaç ve beklentilerini daha iyi anlayabiliyoruz. Mavi müşterileri arasında harcaması en yüksek müşteri grubumuz, mağazalarımıza normal müşterilerimize göre 2,5 kat daha fazla geliyor. Bu grup normal müşterilere göre 3,5 kat daha fazla harcama yapıyor. Müşterilerimizin Mavi’yle olan bu güçlü bağını koruyabilmek bizim için çok değerli. Onlara her gün daha güzel ürün ve daha iyi servis ve daha Mavi bir alışveriş deneyimi yaşatmayı hedefliyoruz. Onlarla düzenli iletişim kuruyor, vücutlarına, alışveriş alışkanlıklarına en uygun tasarımlarımızı öneriyoruz.

GÖKHAN ÖĞÜT / VODAFONE TÜRKİYE İCRA KURULU BAŞKAN YARDIMCISI
FATURALILAR BÜYÜMEMİZİN LOKOMOTİFİ OLDU
YAN FAYDA GEREKLİ

GSM operatörlerinin katma değeri en yüksek müşteri gruplarının başında tarifeli aboneler geliyor. Biz de bu gruptaki müşterimizin sayısını artırmak için geçtiğimiz mart ayında abonelerimize tarifenin ötesinde bir dünya sunmak için Vodafone Red’i hayata geçirdik. Yeni Vodafone Red dünyasında müşterilerimizin mobil iletişim ihtiyaçlarını uçtan uca karşılayacak bir yapı olmasına dikkat ettik. Red tarifelerimiz ile Red müşterilerine zengin dakika, SMS ve mobil data içeriği sağlarken aynı zamanda yan faydalarla da onların hayatlarını kolaylaştırmaya odaklandık.
GELİRLER ARTTI
Red Dünyası bunlarla da sınırlı değil. Özel müşteri temsilcisinden back-up kişisel asistanlık hizmetine, ücretsiz lounge hizmetinden VIP transferine kadar birçok fırsatı da müşterilerimize sunuyoruz. Vodafone Red’liler Çeşme ve Bodrum plajlarında, kayak merkezlerinde, Papyon.com restoranlarında indirimler alıyor. Hatta yüzde 50 indirimle araç kiralayabiliyor. Özel müşterilerimiz için 16 ülkede hayata geçirilen Vodafone Red tarifeleri faturalı abone bazındaki büyümenin de lokomotifi oldu. Faturalı abonelerimizin sayısı bu sayede toplam müşterilerimizin yüzde 36’sına ulaştı. Abone sayımız ise 19,3 milyona yükseldi. Gelirlerimizi de yüzde 19,2 artırarak toplam 5,5 milyar TL seviyesine çıkardık.

İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR

Yorum Yaz