Küresel oyuncu bariyeri

“Küresel oyuncu” olmak her şirketin gönlünde yatan aslan... Ama hiç de kolay değil.

1.10.2012 00:00:000
Paylaş Tweet Paylaş
Küresel oyuncu bariyeri

THY’NİN GÖZÜ İLK 10’DA
THY Genel Müdürü Temel Kotil, "Kendimizi küresel ligde görüyoruz. Ancak daha üstlere çıkmak için yapmamız gereken çok şey var" diyor ve ekliyor: "Elde ettiğimiz başarılar için çok çalıştık. Rakiplerimizi inceledik, hızlı karar alacak idari yapı kurduk. Tüm dünya vatandaşlarını potansiyel yolcu gören bir anlayışa geçtik. ilk hedefimiz, 5 yıldızlı havayolu olmak ve dünyanın önde gelen 10 havayolu şirketi arasına girmek."
POLİMEKS HIZ KESMİYOR
Türkiye'nin en büyük müteahhitlik şirketi Polimeks'in yönetim kurulu başkanı Erol Tabanca'nın değerlendirmeleri şöyle: "ilk 225 içinde 30'dan fazla Türk şirketi var. Dünya inşaat liginde rekabet iyice artıyor. Dolayısıyla stratejik adımlarla büyümek gerekiyor. Global bir oyuncu olmanın en önemli faktörlerinden biri de ihtisaslaşmadır. Tüm işlerimizi istikrarlı ve temkinli büyüye prensibiyle ele alıyoruz."
TURKCELL İLK 15’TE
Abone sayısı bazında dünyanın 15'inci operatörü olan Turkcell'in planlarını genel müdür yardımcısı Koray Öztürkler anlatıyor: "Stratejimizi üç başlıkta özetleyebiliriz: Teknolojiye yatırım, inovasyon vizyonu, insan odaklı yaklaşım. Teknolojik yatırımlarımızla Türkiye'yi ve insanlarımızı odağımızda tutmayı sürdüreceğiz. Önümüzdeki dönemde yurtdışında cazip pazarlarda büyümeye devam edeceğiz."


İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR

Yorum Yaz