Oyak Çimento’nun pazar payı sadece 1 yılda, yüzde 12’den yüzde 15’e çıkarak tam 3 puan arttı. Boyner Mağazacılık, 2012’de 800 milyon TL olan cirosunu 1 yıl sonra 1,5 kat artırarak 1,3 milyar TL’ye yükseltti. Makro Market ise yine 1 yılda tüm kalemlerde yüzde 35 büyüdü. Peki nasıl başardılar? Tabii ki rakiplerini satın alarak...
| Satın alan şirket | Hangi rakibini aldı? |
| Allianz Sigorta | Yapı Kredi Sigorta |
| Beğendik | Real |
| Bimeks | Darty ve Electroworld |
| Borusan Lojistik | Balnak Lojistik |
| Boyner | YKM |
| Carrefoursa | İsmar, Kiler, 1E1 |
| Çimsa | Afyon Çimento |
| Daikin | Airfel |
| Doğtaş | Kelebek |
| E-bebek | Hello Baby&Kids |
| Indeks | Artım |
| Makro Market | Uyum |
| Namet | Maret |
| OYAK Çimento | Denizli Çimento |
| Şok | Onur, Dia |
| Tat Gıda | Moova |
| Teknosa | Best Buy Türkiye |
Türkiye ve dünya ekonomisine yön veren gelişmeleri yorulmadan takip edebilmek için her yeni güne haber bültenimiz “Sabah Kahvesi” ile başlamak ister misiniz?