Reklamın hızlıları

Türk reklam sektörünün büyüklüğünü ve karnesini ortaya koyabilmek için önde gelen şirketleri mercek altına aldık.

1.10.2013 00:00:000
Paylaş Tweet Paylaş
Reklamın hızlıları

YENİ MÜŞTERİ ALIRKEN NELERE DİKKAT EDİYORUZ?
BURCU KAYIMTU / TBWA İSTANBUL GENEL MÜDÜRÜ
TEMEL STRATEJİMİZ

TBWA İstanbul olarak portföy yönetimimizi çok dikkatli ve belli kaidelerle yürütürüz. Sayısal olarak hizmet vereceğimiz marka sayısını artırmaktansa, sektörel olarak değerlendirmek ve ajansın maksimum fayda sağlayacağı iş alanlarına odaklanmak temel stratejimiz,
İKİ KRİTİK SORU
Yani biz yeni bir konkur ya da marka görüşmesinde şu iki soruyu sorarız kendimize: Sektörel anlamda bizim portföyümüzde yer almalı mı? Yeni bir alan ise, bize yeni deneyimler katar mı? Bildiğimiz ve deneyimimizi paylaşabileceğimiz bir marka ise, bizi zorlayacak ve markanın mevcut durumunu ileri taşıyabileceğimiz bir bakış açısında mı? Bu yaklaşım bugüne kadar birçok markaya doğru hizmet vermemizi ve ajans içinde de insan/fikir gücümüzü doğru kanalize etmemizi sağladı.
SEÇİCİ DAVRANMAK
Müşteri sayısında kendimize limit koymak doğru bir yaklaşım olmaz. Biz kendi aramızda bunu "seçici davranmak” diye kodluyoruz, Şu anda Türkiye'nin en büyük portföylerinden birini yönetiyoruz, bundan sonra mevcut müşterilerimize verdiğimiz hizmet kalitesini koruyabildiğimiz müddetçe yeni markalarla görüşmeye her zaman açığız.

REKLAMVEREN NE BEKLİYOR?
İYİ ANALİZ ETMELİ

Reklamverenler cephesine baktığımızda da sektörün en büyükleri ajanslardan beklentilerini söyle dile getiriyor... 5 yıldır TBWA İstanbul ile işbirliği yapan Avea, is ortağından müşterisini tanımasını, yer aldığı sektördeki ihtiyaçları iyi analiz etmesini bekliyor.
FELSEFEYİ ÖZÜMSEMELİ
Geçtiğimiz yılın son aylarında M.A.R.K.A. ile işbirliğini sonlandırarak Rafineri ile çalışmaya başlayan Yapı Kredi’nin, bir reklam ajansından beklentisi ise kendi çalışma felsefesini özümseyip buna yönelik çözümler üretmesi.

İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR

Yorum Yaz