Reklamın hızlıları

Türk reklam sektörünün büyüklüğünü ve karnesini ortaya koyabilmek için önde gelen şirketleri mercek altına aldık.

1.10.2013 00:00:000
Paylaş Tweet Paylaş
Reklamın hızlıları

EKİBİN ÜYESİ OLMALI
2004’ten itibaren Alametifarika, 2010’dan itibaren de Güzel Sanatlar Saatchi&Saatchi ve Manajans JWT ile çalışan Turkcell Pazarlama İletişimi Bölüm Başkanı Alpay Alptekin’in işbirliği yaptığı ajanslardan beklentileri ise şöyle: “Bizimle tek bir ekibin üyeleriymiş gibi çalışmalarını bekliyoruz. Tüketiciden yola çıkmasını ve onların dilinde konuşmasını istiyoruz.”
HESAPLI BÜTÇE YÖNETMELİ
2008 yılından itibaren Güzel Sanatlar Saatchi&Saatchi ile çalışan Denizbank’ın yetkilileri, ajansının ihtiyaçlarını anlayıp doğru çözüm önerileri geliştirebilmesi gerektiğini belirtiyor, “Müşteri adına en uygun, hesaplı bütçe yönetimi de önemli” diyor.
MARKA DEĞERİNİ ARTIRMALI
12 yıllık bir birliktelikten sonra bu yıl mart ayında Publicis Türkiye ile yollarını ayıran Akbank, artık TBWA İstanbul’la çalışıyor. Uzun soluklu ilişkilerde zaman zaman kan değişimi ihtiyacı olduğunu ifade eden Akbank Kurumsal İletişim Bölüm Başkanı Murat Göllü, “Ajansımızdan beklentimiz bir taraftan marka değerimizi artırmada bize destek olması” diye konuşuyor.

İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR

Yorum Yaz