Ödüllerimiz hayatın her alanına değiyor

Capital Awards için Turkcell Genel Müdür Yardımcısı Koray Öztürkler’le konuştuk.

1.03.2013 00:00:000
Paylaş Tweet Paylaş
Ödüllerimiz hayatın her alanına değiyor


Ödül almanızda etkili olan stratejiler neler? Hangi konudaki ödüllerin sizin için anlamı büyük?
Ödüllerimize baktığınızda pek çok farklı başlık altında ödül almış olduğumuz görülüyor. Müşteri memnuniyetinden yarattığımız istihdama, teknolojiden pazarlamaya hayatın her alanına değen ödüller bunlar. Aslında Turkcell’in bugün neden Türkiye’nin en değerli markalarından biri olduğunu da anlatıyor bu tablo. Turkcell’in teknolojide, uygulamada, müşteri deneyimi yaratmada, servislerde ve insana yatırımda lider
pozisyonunu korumak için büyük bir çaba içindeyiz.

Sosyal sorumluluk projelerine de büyük önem verdiğinizi biliyoruz. Bu projeler de ödüle layık görülüyor mu?
Kardelenler, Geleceğe Koşanlar ve Gönül Köprüsü projemizle yıllar içinde pek çok yerli ve yabancı ödül kazandık.

Aldığınız ödüllerin şirketinize ne gibi katkıları oldu? Bu konuda bir araştırma ya da gözleminiz var mı? Bu ödüller iş sonuçlarınıza yansıyor mu?

Aldığımız ödüllerin marka değerimize katkısı tartışılmaz. Bunun yanı sıra özellikle yurtdışı ödüller, Turkcell’in uluslararası arenada bilinirliğine büyük katkı yapıyor. Yenilikçi ürün ve servislerimizle ödül kazandıktan sonra dünyanın çeşitli ülkelerinden firmalar bizimle temasa geçip ürün ve servislerimizle ilgili daha çok bilgi edinmek, hatta bazen onları kullanmak istiyor. Bu sayede önemli iş bağlantılarına imza attığımız da oldu. Ödüllerin bir diğer değerli tarafı ise Turkcell çalışanlarına sağladığı müthiş motivasyon. Emeklerinin alkışlanması, ekipleri daha iyisini yapmaya teşvik ediyor. Hatta bölümler arasında tatlı, dostça bir rekabet de yaratıyor.

Aldığınız ödüllerin çoğunluğu yurtiçi mi, yurtdışında mı?
Geçen yıl aldığımız 29 ödülün 16’sı uluslararası. Turkcell’in halen 9 ülkede faaliyet gösteren bir bölgesel güç olduğu ve teknolojide dünya devleriyle yarıştığı düşünülürse çok da şaşırtıcı değil bu durum. 

2012’DE 29 ÖDÜL
Turkcell Genel Müdür Yardımcısı Koray Öztürkler, son dönemde Turkcell’in aldığı ödüllerden öne çıkanları şöyle sıralıyor:
- Cannes Lions Uluslararası Yaratıcılık Festivali : “Captcha” uygulaması ile “Dijital Medya’nın En İyi Şekilde Kullanımı” kategorisinde Bronz Aslan ödülü.
- Gartner CRM Awards / Integrated Marketing Performance dalında Turkcell birincilik kazandı
- Kalder Ödülleri: Müşteri Memnuniyeti'nde Süreklilik Ödülü
- Kariyer.net ödülleri: Yılın En Beğenilen Şirketi ve Yılın En Çok İstihdam Sağlayan Şirketi
- MediaCat: Yılın En İyi Açık Hava Kampanyası Büyük Ödül
- Investor Relations Global Rankings (IRGR): n Gelişmiş Online Faaliyet Raporu ödülü.
- IOC (Uluslararası Olimpiyat komitesi) Sporda Sosyal Sorumluluk: Bireysel sporlara yaptığı katkılar nedeniyle “Geleceğe Koşanlar”
- Loyalty World Awards: Çiftçi Paketiyle Sadakat Programında En İyi Teknoloji Kullanımı kategorisinde ödül ve ayrıca Turkcell Platinum ile Yılın En İyi Bağlılık Programı kategorisinde Jüri Özel Ödülü
- Altın Örümcek: Telekomünikasyon Hizmeti / En İyi Web Sitesi
- League of American Communications Professionals LLC (LACP) / Dünyanın En İyi Faaliyet Raporu
 

İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR

Yorum Yaz