2013 Effie Ödülleri'ne rekor katılım

İlk kez 2005 yılında başlatılan Effie Türkiye Reklam Etkinliği Ödülleri’ne bu yıl rekor düzeyde bir katılım oldu.

1.05.2013 00:00:000
Paylaş Tweet Paylaş
2013 Effie Ödülleri'ne rekor katılım

21 kampanya altın, 14 kampanya gümüş, 16 kampanya bronz Effie kazandı, Reklamcılar Derneği ve Reklamverenler Derneği’nin; EffieWorldwide Inc. işbirliğiyle düzenlediği 5. Effie Türkiye Reklam Etkinliği Yarışması’na 215 proje başvurdu. Bilgi teknolojileri kategorisinde 19, içecek kategorisinde 19, dijital uygulamalar kategorisinde 18, tatlı-tuzlu kategorisinde 18, banka-sigorta ve finansal hizmetler kategorisinde 5, lansmanda başarılı kategorisinde 14 kampanya, Effie Ödülleri’ni kazanmak için yarıştı. Yarışmaya sadece reklamveren ve kreatif ajans değil, dijital, doğrudan pazarlama, medya, PR ajansları da ana ajans olarak başvurdu.

Jüri çalışmaları değerlendirirken, puanlamayı şu ölçeğe göre yaptı: Strateji yüzde 23,3, yaratıcılık ve büyük fikir yüzde 23,3, uygulama ve hayata geçirme yüzde 23,3, sonuçlar ise yüzde 30.



Türkiye ve dünya ekonomisine yön veren gelişmeleri yorulmadan takip edebilmek için her yeni güne haber bültenimiz “Sabah Kahvesi” ile başlamak ister misiniz?


İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR

Yorum Yaz