Geçtiğimiz ay İstanbul Sabancı Müzesi The Seed Etkinlik Merkezi'nde düzenlenen Web3.0 İstanbul Konferansı'nda, fikirannesi.com'un kurucusu Pınar Özyiğit, kadınların şirketlerden beklentileri üzerine yaptıkları bir araştırmanın sonuçlarını paylaştı. Gerek "online”, gerekse "offline” mecralarda kadınlara erişmek isteyen tüm pazarlama yöneticileri için önemli dersler içeren bu araştırma, kadınların sosyal medya, alışveriş ve kişisel gelişim konularına özellikle ilgi duyduğunu ortaya koyuyor. Pınar Özyiğit'in sunduğu sonuçlara göre kadınlar markalardan beklentilerini şu cümlelerle ifade ediyorlar:
- Beni kandırma. Doğru, dürüst ve gerçek ol.
- Aptal değilim. Mesajını anlıyorum.
- Güncel ol. Eski olma, geride kalma.
- Yenilikçi ol. Kendini yenile, değiş ve dönüş.
- Ufkumu aç. Beni geliştir, farklılaştır.
- Şaşırt beni. Aklıma gelmeyeni sen düşün.
- Beni heyecanlandır, coşkuya kaptır.
- Ait hissettir, parçası olayım.
- Fikrimi sor. Beni konuştur, tartıştır.
- Öncü ol. İlkleri yap.
- Özgün ol. Kopyala yapıştır yapma.
- Farklı ol. Sıradan ve rutin olma.
- Basit ol. Anlaşılır ve net konuş.
- Hızlı ol ve beni oyalama
- Seçenek sun. Çeşitlilik üret. Beni sınırlama.
- Bana saygı duy. Kişisel bilgilerimi paylaşma.
- Empati kur. Kendini benim yerime koy.
- Sadık ol. Sadakati sadece benden bekleme.
- Düşün beni, önemse hislerimi.
- Sev beni, seveyim seni.
Türkiye ve dünya ekonomisine yön veren gelişmeleri yorulmadan takip edebilmek için her yeni güne haber bültenimiz “Sabah Kahvesi” ile başlamak ister misiniz?