ÖDEME YAPIYORLARSA
20 yıldır sektörde olan Turgul, bugüne kadar Lowe, Ultra, RPM ve Radar gibi çok sayıda orta ve büyük ölçekli ajansta yaratıcı birimin başında görev aldı. Bugün DDB istanbul'un kreatif direktörü olan Turgul yaratıcılığı, "Bulduğunuz fikir birilerinin işine yarıyorsa ve bunun karşılığında sizi tebrik ve takdir etmek dışında ödeme de yapıyorlarsa sanırım kreatif olduğunuzu düşünebilirsiniz" sözleriyle tanımlıyor. Peki son zamanlarda sosyal medyanın patlaması, kreatif yapıda ne gibi değişimlerin olmasına yol açtı? Turgul, bu soruyu da şöyle yanıtlıyor: AVANTAJIMIZ TRİBAL DDB
"Bizim işimiz, insanlarla ilişki kurmak. inandırıcı ilişkiler, doğrudan ilişkiler oluşturmak. Sosyal medya bu ilişkinin iki taraflı olduğunun altını çiziyor. Bu yüzden temel değişikliklere gitmediğimizi söyleyebilirim. Tabii bizim Tribal DDB gibi bir avantajımız var. Tribal DDB gibi hemen yan kapımızda, bu konularda dünyayı çok yakından takip eden ve bizi sürekli güncelleyen bir dijital partnerin varlığı, rahatlatıcı." TUHAFLIKLAR VAR Konuşma sırasında son dönemin gündemi RTÜK Yasası'na söz gelince Turgul, özelikle ürün yerleştirmeler konusunda tüm kuralları alt üst edecek tuhaflıkta uygulamalar olduğunu söylüyor. "Sanırım biraz acele alınmış kararlar, kısa sürede üretilmiş fikirler söz konusu. Ama eminim, eğer bu çalışmaların markalara kattığı değer konusunda herkes hemfikir olursa zamanla çok daha ilginç örneklerle karşılaşırız" diyor.
Türkiye ve dünya ekonomisine yön veren gelişmeleri yorulmadan takip edebilmek için her yeni güne haber bültenimiz “Sabah Kahvesi” ile başlamak ister misiniz?