YÜZDE 40 BÜYÜDÜ
Şirket son yıllarda önemli büyüme rakamlarıyla ilerliyor. 2012 yılında ciroda yüzde 40’lık bir büyüme yakalayan ajans, girdiği konkurlarda da öne çıkmayı başardı. Veritas Medya Genel Müdürü Tunç Berkman, son dönemde Konya Şeker, Yataş, Selçuklu Holding, Özelleştirme idaresi, Türk Telekom-Vitamin, Türk Telekom-11818, Koleksiyon Mobilya, Eroğlu Holding, Aydınlı Grup, FİDA, Damat, Kidzania, Net Holding, DESA, Trivago, Albaraka Türk gibi birçok reklamvereni müşteri porftöylerine dahil ettiklerini söylüyor.
VİZYONLAR YENİLENECEK
Müşteri portföyünde önemli bir genişleme yaşayan Veritas Media, önümüzdeki dönemde bu büyümeyi stratejik planlama ekibinin liderliğinde gerçekleştirmek niyetinde. Berkman, bunu nasıl yapacaklarını şöyle anlatıyor: “Google ve mobil konusunda farklı çözüm ortaklarımızdan gelen bilgileri konsolide ederek, kendimizle birlikte müşterilerimizin vizyonlarını yenileyeceğiz, Sektörün genel kriterleri doğrultusunda ölçülebilen, raporlanabilen ve analiz edilebilen veriyi sağlayan üçüncü partilerle çözüm ortaklığını ilerletip, müşteri odaklı veri optimizasyonu yapmaya devam edeceğiz.” FİYAT-FAYDA DENKLEMİ
Berkman’a göre önümüzdeki dönemde yeni müşteri kazanımında da değişim yaşanacak. Özellikle medya ajanslarının dijital meselesine yaklaşımı ile müşteri tarafına sunduğu fiyat-fayda denkleminin yeni müşteri kazanımında etkili olacağını ifade eden Berkman, “İletişim, gıda, kozmetik ve ev temizlik ürünleri sektörlerindeki reklamverenlerin değişen beklentileri medya pazarındaki dinamikleri değiştirebilecek güçte, Medya ajanslarının odak noktası bu sektörlerde olmaya devam edecek, Veritas Media’nın ise öncelikli hedeflediği sektörler de telekomünikasyon ve otomotiv olacak” diyor.
Türkiye ve dünya ekonomisine yön veren gelişmeleri yorulmadan takip edebilmek için her yeni güne haber bültenimiz “Sabah Kahvesi” ile başlamak ister misiniz?