Pınar Süt

#208 Pınar Süt

Gıda-İçecek | İzmir

Ciro
1.067.776.692₺
Vergi Öncesi Kâr (TL)
63.675.950₺
İhracaat ( $ )
41.969.707$
Çalışan Sayısı
1.163
Orta Doğu’nun en büyük, Avrupa’nın ise en gelişmiş tesisi olarak 1973 yılında İzmir’de kuruldu. Pınar Süt, 1975’de Türk tüketicilerini ilk kez aseptik kutu ambalajda, uzun ömürlü sütle tanıştırdı. Süt, yoğurt, ayran, peynir, meyve suyu, tereyağı, krema, puding, ketçap, mayonez, bal, sos, reçel, tatlı ve toz ürünlerin üretimi ve satışı konusunda faaliyet gösteriyor. İzmir, Eskişehir ve Şanlıurfa fabrikalarında üretim faaliyetlerine devam ediyor. Şirket, 144 çiftlik olmak üzere 358 ayrı noktada, sözleşmeli olarak çalışıyor ve 20.000’i aşkın üreticisini destekleyerek, Türkiye’de süt üretiminin artmasına katkıda bulunuyor. Yakın coğrafyanın bölgesel gücü olma yolunda ilerleyen şirket, dünyanın belli başlı ülkelerine ihraç edilmek üzere süt ve süt ürünleri üretiyor.
(*) : Açıklanmadı
"Satın alma fırsatlarını izliyoruz"
Söyleşiler

"Satın alma fırsatlarını izliyoruz"

Yaşar Holding’de 6 yıl sonra kaptan yeniden değişti. Selim Yaşar, kardeşi İdil Yiğitbaşı’ndan grubun başkanlığını devraldı. Daha önce ayrılan diğer kardeş Feyhan Yaşar’ın da gruba dönmesiyle tüm kartlar yeniden dağıtıldı. Yaşar Holding Yönetim Kurulu Başkan Vekili ve Pınar Süt Yönetim Kurulu Başkanı YİĞİTBAŞI, 2014’te 4 milyar TL ciroya ulaştıklarını 2015’te de çift haneli büyümeye devam edeceklerini söylüyor ve “Süt ve süt ürünlerinde AB’ye ihracat iznini aldık. İngiltere ve Rusya’dan başladık. İhracatta büyümek istiyoruz. Gıdada tüm kategorilerde liderliği hedefliyoruz. Gündemimde büyüme, verimlilik ve sürdürülebilirlik var. Pınar’ı ve DYO’yu dünya markası yapma hedefiyle çalışıyoruz. Satın alma fırsatlarını izliyoruz” diyor.

13 AĞUSTOS, 2015

Sütte İç Pazar Sorunlu, Hedefimiz Yeni Pazarlar
Söyleşiler

Sütte İç Pazar Sorunlu, Hedefimiz Yeni Pazarlar

Pınar Süt Genel Müdürü Ergun Akyol, süt ve süt ürünleri pazarında Türkiye’de büyük bir potansiyel olduğuna dikkat çekiyor. “Buna rağmen gıdadan daha düşük hızla, yüzde 10-15 artışla büyüyor” diye k...

1 NİSAN, 2006

Sütte İç Pazar Sorunlu, Hedefimiz Yeni Pazarlar
Gıda

Sütte İç Pazar Sorunlu, Hedefimiz Yeni Pazarlar

Pınar Süt Genel Müdürü Ergun Akyol, süt ve süt ürünleri pazarında Türkiye’de büyük bir potansiyel olduğuna dikkat çekiyor. “Buna rağmen gıdadan daha düşük hızla, yüzde 10-15 artışla büyüyor” diye k...

1 NİSAN, 2006

Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.