Unilever

#41 Unilever

Hızlı tüketim | İstanbul

Ciro
4.410.460.396₺
Vergi Öncesi Kâr (TL)
331.277.258₺
İhracaat ( $ )
92.804.697$
Çalışan Sayısı
5.585
Unilever, dünyanın en büyük hızlı tüketim ürünleri şirketlerinden biri. Tüm dünyada sürdürdüğü yatırım atağıyla, küresel pazardaki etkinliğini ve payını sürekli artıran şirket, Türkiye'deki ilk yatırımını 1952 yılında İstanbul Bakırköy’de kurulan Sana fabrikasıyla gerçekleştirdi. Unilever’in geçmişi, 1860’lı yıllara kadar uzanan Margarine Unie ile İngiliz sabun şirketi Lever Brothers’ın 1930 yılında birleşmesine kadar uzanıyor. Dünyanın 190’dan fazla ülkesinde, her gün 2 milyar insana ulaşıyor ve onların beslenmelerine yardımcı oluyor. Kendilerini ve evlerini temiz ve ferah tutmak için tercih ettikleri ürünleri yaratıyor, pazarlıyor ve dağıtıyor. Unilever, dünyanın dört bir yanında binlerce hissedarı olan yüzde 100 halka açık, şeffaf ve uluslararası bir şirket.
(*) : Açıklanmadı
Türkiye’ye son 10 yılın en büyük yatırımı
Şirket Panosu Haberleri

Türkiye’ye son 10 yılın en büyük yatırımı

Unilever Türkiye, Konya’da 350 milyon Euro yatırım değerine sahip bir tedarik zinciri ekosistemi kurdu.

5 MAYIS, 2017

"Global inovasyonu Türkiye'ye getireceğiz"
Söyleşiler

"Global inovasyonu Türkiye'ye getireceğiz"

Goossens ile Unilever’in Türkiye planlarını ve hızlı tüketim sektörünün geleceğini konuştuk...

9 ŞUBAT, 2017

Sürdürülebilirlikten ilham almayı sürdüreceğiz
Araştırmalar

Sürdürülebilirlikten ilham almayı sürdüreceğiz

Unilever, 100 yılı aşkın süredir Türkiye’de hızlı tüketim ürünleri sektörüne yön veriyor.

24 ŞUBAT, 2016

Kişisel gelişim için fırsat sunuyoruz
Genç Capital

Kişisel gelişim için fırsat sunuyoruz

Unilever, her zaman üniversite öğrencilerinin ve yeni mezunların hayallerini süsledi. Çünkü şirket, adeta bir yetenek üssü gibi çalışıyor. Unilever Türkiye, Rusya, Ortadoğu, Kuzey Afrika, Orta Asya ve Kafkasya Satış ve Müşteri Geliştirmeden Sorumlu Başkan Yardımcısı Cem Tarık Yüksel, kendilerini liderlik okulu olarak tanımladıklarını söylüyor. “Geleceğin liderlerini yetiştirmek ve başarımızı sürdürülebilir kılmak için çalışanlarımıza kendilerini geliştirme fırsatı sunuyoruz” diye ekliyor.

29 EYLÜL, 2015

Unilever yarış arabasına nasıl dönüştü?
Pazarlama

Unilever yarış arabasına nasıl dönüştü?

Unilever’in inovasyon çalışmalarını yöneten Berger, şirketin normal bir arabadan yarış arabasına dönüştüğünü söylüyor.

17 TEMMUZ, 2015

UNILEVER, İÇ DÜNYASINI GENÇLERE AÇIYOR
Pazarlama

UNILEVER, İÇ DÜNYASINI GENÇLERE AÇIYOR

www.discoverunileverturkey.com, öğrencilere şirket çalışanları hakkında bilgi edinme fırsatı sunuyor.

17 TEMMUZ, 2015

Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.