
#41 Unilever
Hızlı tüketim | İstanbul
- Ciro
- 4.410.460.396₺
- Vergi Öncesi Kâr (TL)
- 331.277.258₺
- İhracaat ( $ )
- 92.804.697$
- Çalışan Sayısı
- 5.585
Hızlı tüketim | İstanbul
Bu yılın başında Unilever Türkiye’nin CEO’luğuna gelen MUSTAFA SEÇKIN’in yoğun bir gündemi var.
Unilever Türkiye, Konya’da 350 milyon Euro yatırım değerine sahip bir tedarik zinciri ekosistemi kurdu.
Goossens ile Unilever’in Türkiye planlarını ve hızlı tüketim sektörünün geleceğini konuştuk...
Unilever, 100 yılı aşkın süredir Türkiye’de hızlı tüketim ürünleri sektörüne yön veriyor.
Unilever, her zaman üniversite öğrencilerinin ve yeni mezunların hayallerini süsledi. Çünkü şirket, adeta bir yetenek üssü gibi çalışıyor. Unilever Türkiye, Rusya, Ortadoğu, Kuzey Afrika, Orta Asya ve Kafkasya Satış ve Müşteri Geliştirmeden Sorumlu Başkan Yardımcısı Cem Tarık Yüksel, kendilerini liderlik okulu olarak tanımladıklarını söylüyor. “Geleceğin liderlerini yetiştirmek ve başarımızı sürdürülebilir kılmak için çalışanlarımıza kendilerini geliştirme fırsatı sunuyoruz” diye ekliyor.
Unilever’in inovasyon çalışmalarını yöneten Berger, şirketin normal bir arabadan yarış arabasına dönüştüğünü söylüyor.