Global arenada daha fazla başarı hedefliyor

Gizem Keçeci, başarıya giden bu yolda nelere odaklandıklarını, nasıl bir strateji izlediklerini anlattı.

17 TEMMUZ, 20150
Paylaş Tweet Paylaş
Global arenada daha fazla başarı hedefliyor
18 milyon abonesiyle Türkiye'nin ikinci en büyük uluslararası doğrudan yatırımı olan Vodafone, ulusal ve uluslararası başarılarıyla adeta ödüle doymuyor. Şirket, faaliyet alanlarının yanı sıra reklam ve iletişim kampanyalarıyla da farklı birçok ödüle layık görüldü "Tüketicide yarattığımız güven algısının içini doldurmak için var gücümüzle çalışıyoruz" diyen Vodafone Türkiye Pazarlama İletişimi Direktörü Gizem Keçeci, aldıkları ödüllerin kendileri için çok önemli olduğunu dile getiriyor ve ekliyor: "Müşteri memnuniyeti odaklı stratejimiz kapsamında, yaptığımız her işte, ürettiğimiz her yeni projede en iyi, en kaliteli ve verimli sonuçları üretmek üzere faaliyet gösteriyoruz. Son 5 yılda satın alma bedeli dahil 11 milyar TL'yi aşkın yatırım yaptık. Tüm bu yatırımları gerçekleştirirken, abonelerimize hep enyenilikçi, en yüksek kaliteli ürün ve hizmetleri sunarak, onların memnuniyet derecesini sürekli yükseltmek vizyonuyla hareket ettik. Bundan sonraki süreçte de bu hedef doğrultusunda yatırımlarımızı aksatmadan sürdürmeye devam edeceğiz." Vodafone Türkiye Pazarlama İletişimi Direktörü Gizem Keçeci, başarıya giden bu yolda nelere odaklandıklarını, nasıl bir strateji izlediklerini anlattı:

Şirketiniz için ödül almak ne anlama geliyor? Ödüllerin size neler kattığını düşünüyorsunuz?
- Kısa zamanda gerek yerel gerekse uluslararası pek çok ödül programında önemli başarılara imza attık. Çalışmalarımızın böyle prestijli ödül programlarında takdir ediliyor olması, bizim için çok büyük bir gurur
kaynağı. Katıldığımız yarışmalarda, Türkiye'de ya da dünyada ilk olma özelliği taşıyan, ilk olmasa bile fark yaratan çalışmalarımızı öne çıkarmaya gayret ediyoruz. Bu gayretin takdir edilmesinden büyük mutluluk duyuyoruz. Yerel ve uluslararası ödül programlarında elde ettiğimiz bu başarılar ise finansal başarılarımızın yanında, işimizi iyi yaptığımızın, iş hedeflerimize başarılı bir şekilde ulaştığımızın en önemli göstergeleri arasında yer alıyor. Neticede herhangi bir platformda takdir görmek, beğeni kazanmak, gerek kişisel gerekse kurumsal düzeyde en önemli motivasyon kaynaklarından birini oluşturuyor. Dolayısıyla Türkiye'de ve global arenada en prestijli
organizasyonlardan büyük ödüllerle dönmek, bizleri kaçınılmaz olarak bu başarıları daha ileri seviyelere taşımak adına teşvik ediyor.

2011 yılında aldığınız ödüller hangileri?
- Şimdiye kadar reklam iletişiminden interaktif pazarlamaya, çağrı merkezinden inovasyona pek çok farklı alanda önemli başarılara imza attık. Müşteri memnuniyeti odaklı stratejimiz kapsamında, yaptığımız her işte, ürettiğimiz her yeni projede en iyi, en kaliteli ve verimli sonuçları üretmek üzere faaliyet gösteriyoruz. Elde ettiğimiz başarılar da müşteri odaklı çalışma prensibimizin haklı birer yansımasını oluşturuyor. Bize başarıyı getiren en değerli unsurlardan birinin 'yenilikçilik' odaklı bakış açımız olduğuna inanıyoruz. Bu yaklaşımımız, TESİD Yenilikçilik Yaratıcılık Ödülleri ve ISO İnovasyon Ödülleri'nde iki önemli başarıyı getirdi.

İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR

Yorum Yaz