Accenture Türkiye Kurumsal İletişim ve Pazarlama Direktörü Ebru Tuygun, Accenture Türkiye’nin kurumsal iletişim ve pazarlama direktörü olarak Türkiye’nin dijital dönüşümüne katkı sağlıyor.
Başarılı yönetici kariyer ve başarı hedefini ise şöyle aktarıyor: "Dünyanın en büyük sanallaştırma şirketiyiz. Şirketlerin hayatını kolaylaştırmaya odaklıyız. 2 yılda 2 kat büyüme hedefledim."
Leyal Eskin Yılmaz, kariyerine Unilever'de başlayan ve dondurma kategorisi için uzun süredir çalışan bir isim.
Unilever yapılan işin kalitesine ve sonucuna yani verimliliğe bakıyor. Ben de günlerimi verimli geçiriyorum“ diyor.
“Müşteri, konu ne olursa olsun ürün, reklam, ses tonu, pazardaki yeriniz konusunda sizi en iyi temsil edecek birim olarak söz söyleme yetkisine sahip, Şölen'de de tüketicilerimizle birlikte ilerlemek en önemli hedefim” diye konuşuyor.
Dönmez de zamanının önemli bir kısmını müşteri deneyimini mükemmelleştirmeye ayırıyor. Müşterilere içerik ve teknoloji sunduklarını, her zaman teknolojiye yatırım yaptıklarını söylüyor.
Özder, kariyer hedefini ise şöyle ifade ediyor: “Görevimi en iyi şekilde icra ederek bugüne kadar sürdürdüğüm başarıları devam ettirmek en büyük amacım.”
Kariyerinin son 5 yılını ise sıfırdan bir markayı şirket kurulma aşamasından başlayarak ürün geliştirmesinden, müşteri hizmetlerine, marka konumlandırmadan, satış kanallarının yaratılmasına kadar tüm süreçlerini yaratarak ve işler hale getirerek geçirdi.
Müşteri deneyiminde mükemmelliği hedeflediklerini söyleyen Akyurt, “Her türlü stratejiyi geliştirmeye analitik yaklaşıyoruz. Rakiplerimizden bizi ayıran da bilgiye dayalı ve analitik yaklaşımımız” diyor.
“İlk olmayı ve fark yaratmayı seviyorum. Mustafa Nevzat, yerli şirketler arasında Türkiye'nin en büyük ilaç ihracatçısı olmayı hedefliyoruz. Türkiye'yi dünyaya taşıyacak global pozisyonlara da açığım.”
Avon Türkiye merkezinde çalışan sayısı 500 iken Avon ürünlerini satan 300 bin kişilik bir satış ordusu mevcut. Pulat, merkezde çalışan 500 kişinin de yüzde 80'inin ve yönetim kademesindekilerin yüzde 85'inin kadın olduğuna değiniyor.
Konuksever'in gündeminde her zaman büyüme var, Büyümeyi destekleyecek yeni alanlar ve işbirliklerine yatırım yaptıklarını ifade eden Konuksever, "Türkiye pazarının rekabete daha açık hale gelmesi gerekiyor” diyor.
Orhan Bazna, tedarik zinciri yönetimi konusunda global anlamda önemli başarılar elde etti. Örneğin 2011-2012 yıllarında Kraft Foods Viyana ofisinde çalıştığı dönemde, Ortadoğu ve Kuzey Afrika'da sakız kategorisi için tedarik zincirini yeniden yapılandırdı.