Önhon, "2014 satın alma bütçemizin ciromuza paralel olarak yüzde 5-10 arasında büyüyeceğini öngörüyoruz. 200'e yakın tedarikçiyle temastayız. Toplamda 104 tedarikçiyle aktif olarak çalışıyoruz, Bu tedarikçilerimizden 15'i bölgesel stratejik partner olarak görev yapıyor” diyor.
Deniz, Güloğlu, 2014'te hem Mustafa Sandal'la hem Turkcell ve Toyota ile yaptıkları işbirliklerinin süreceğini açıklıyor. Güloğlu, "Amacımız büyüme trendimizi devam ettirmek ve pazar payımızı artırmak” diyor.
Seçil Erdoğan, kariyer hedefinin şirketin hedefleriyle paralel ilerlediğini söylüyor ve "Teknosa, 2023 yılına kadar Avrupa'nın ilk 3 teknoloji perakende şirketinden biri olma hedefiyle hareket ediyor.
"Müzakere becerisine sahip olmalı. Artan ve karmaşıklaşan iş yapma şekilleri nedeniyle literatürü ve teknolojiyi takip etmeli, işlerin daha iyi, hatasız ve etkin yürütülmesi için sistematik uğraş sarf etmeli.
Burcu Yılmaz, stratejik marka konumlandırması, kurumsal algı ve ilişki yönetimi, hedef kitle yönetimi, medya planlama, ajans seçimi ve yönetimi gibi sorumlulukları olduğunu söylüyor.
Pınar Göknar, “Buraya kendi deneyimimi aktarmak ve yeni kazanımlarla kendimi geliştirmek hedefindeyim. "
Seden Öngör'ün gündeminde operasyonu daha etkin ve süreçleri daha yalın hala getirmek ilk sırada geliyor.
"Türkiye'de sürdürülebilir büyüme için iş modelimizi değiştirdik, modelin sağlıklı işlemesi için çalışıyoruz."
Özuyar, Şişecam Topluluğu'nda 20 bin çalışanın kariyerine ve iş yaşamına yön veriyor.
Arsan, kariyer hedefini ise şöyle özetliyor: "işimi çok seviyorum. Günü gelince genel müdür olmak isterim. Hatta belki kendi işimi kurabilirim.”
Axa Sigorta'ya pek çok ödül kazandırdıklarını da ifade eden Akyol, "En son 500 kişi üzeri çalışanı bulanan şirketler kategorisinde 'Great Place To Work/Türkiye'nin en iyi işvereni' ödülünü aldık” diye konuşuyor.
Nevra Duru, Turkcell Superonline Pazarlama Direktörü olan yönetici, oldukça başarılı bir performans sergiliyor. Kariyerine pazarlama alanında, sürekli öğrenerek ve yeni sorumluluklar alarak devam etmeyi hedefliyor.
Çaşkurlu'nun en temel görevi, şirketini büyütmek için sürekli yeni projeler ve işbirlikleri hayata geçirmek.
Kariyeri boyunca en büyük şansının hep ileri gitme fırsatını yakalamış olmak olduğunu söylüyor. Çelik, “Konu dijital pazarlama olduğunda kendinizi sürekli yenilemek ve geliştirmek durumunda oluyorsunuz.
“2014'te bu alandaki kazanımlarımızı uygulamaya geçirmeye ve çalışanlarımızdan nasıl bir liderlik sergilediğimiz konusunda geribildirim almaya devam edeceğiz.