Müşterilerinizi elinizde tutmak için basit olun

Onlar, sizinle bir "ilişki" kurmak istemiyor. Sadece iyi tercihler yapmaları için yardımcı olmanızı istiyorlar.

1.06.2012 00:00:000
Paylaş Tweet Paylaş
Müşterilerinizi elinizde tutmak için basit olun

TurboTax, müşterilerini vergi beyannamelerini hazırladıktan sonra bütün sitelerde yorum yapmaya teşvik ettiğinden onlar, Facebook veya Twitter’a bağlanan arkadaşları veya aile üyeleri tarafından gönderilmiş yorum reklamları da okuyabiliyor. Bu gibi reklamların geri dönüş oranı ise Turbo-Tax’in düzenli olarak verdiği reklamlara kıyasla yüzde 30 daha fazla.

Değerlendirme seçenekleri:

TurboTax’in ana sayfasında temel ürün seçenekleri kolaylıkla kıyaslanabilsin diye yan yana dizili olarak gösteriliyor. Bunun içinde tüketicilerin “size uyan kutuları işaretleyin” başlıklı 30 saniyelik bir “seçmeme yardımcı ol” işlevi de var. Bu işlev, onlara sadece hangi ürünün kendileri için en uygun olduğuna rehberlik yapmakla kalmıyor aynı zamanda belirli bir ürünün niçin kendi ihtiyaçlarına en uygun ürün olduğunu da açıklıyor. Tüm bunların yanı sıra Intuit, tüketicilerin benzer vergi beyannamesi hazırlama geçmişine sahip ancak TurboTax kullanmaya yeni başlamış yorumcuları okuyabilmesini sağlamak için kullanıcı yorumlarını vergi beyannamesi hazırlama yöntemlerine göre de sıralayabiliyor. Bu sayede müşteriler “TurboTax’e geçersem değişecek olan ne var” sorusuna yanıt buluyor.

SOSYAL VE MOBİL
teknolojilerde yaşanan hızlı büyüme pazarlamacıların tüketicileri bombardımana tutmasına neden oluyor. Şayet tarih bir rehber ise o zaman onların tam olarak yapması gereken de bundan ibaret. Ancak onlar, müşterileriyle bu şekilde cüretkar ilişki kurma çabalarıyla sadece bu karar verme yolculuğunu daha karmaşık ve kafa karıştırıcı hale getiriyorlar. Tüketicilerin karar verme süreçlerini yalınlaştırmaya odaklanan pazarlamacılar ise kelepçelerinden kurtulacak ve sonuçta kendilerine yapışıp kalan müşterilerinin keyfini çıkaracaktır.


İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR

Yorum Yaz