Tolerans kuralları

Öyle davranışlar var ki CEO ve patronlar bunlara asla tolerans göstermiyor. Kimi dedikoduya, kimi ‘Ben demiştim’ demekten hoşlanan pesimistlere, kimi ise sürekli kendini övenlere dayanamıyor. Kibirli tavırlar ve yalan ise patronların tahammül etmedikleri konular arasında ilk sırada. Birçok lider dürüstlükten uzak ve sorumluluktan kaçan kişilere karşı “sıfır tolerans” gösteriyor. Hata yapmak ise onlar için sanıldığı kadar affedilmez değil. Hatta birçoğu, ders alındığı sürece hatalara karşı toleranslı olduğunu belirtiyor.

22.09.2015 12:50:010
Paylaş Tweet Paylaş
Tolerans kuralları

TARIK KAYAR / NAMET GIDA YÖNETİM KURULU BAŞKANI
3 İLKEMİZ VAR

Dürüstlük, doğruluk ve güvenilirlik, Namet ailesinde yer alan bireylerde bulunması gereken, olmazsa olmaz niteliklerdir. Dolayısıyla bu ilkelere uygun olmayan davranışlara toleransımın olmadığını belirtebilirim. Bununla birlikte, çalışanlarımız sorumluluk bilinciyle hareket eder, ekip çalışmasına yatkındır, ekipler birbirlerini bilgilendirerek faaliyetlerini sürdürür.
BAŞARI UNSURLARI
 Tüm bunlar Namet olarak bizi başarıya götüren unsurlarımız, olmazsa olmazlarımızdır. Bu konularda sadece ben değil, tüm yöneticilerimiz aynı hassasiyeti gösteriyor. Her üst düzey yönetici, başında bulunduğu organizasyonun hedeflerine ulaşmasını, mevcut konumundan daha ileriye gitmesini ister. Yukarıda değindiğim özellikte iş akışına sahip olan kurumlar her zaman için başarılı olur. İnsan, bir şirket için en önemli değerdir. Doğru yönlendirerek bu değerden istifade etmek gerekir.

İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR

Yorum Yaz