Yatırıma dönüştürme liderleri

Türkiye’de çok sayıda grup son yıllarda yatırımını planlarken bu hesaba dikkat ediyor. O nedenle de pek çok sektörde “ideal yatırım oranı” hesabı yapılıyor. İş dünyasının bu hesaplarını, yaptığı geniş kapsamlı araştırmayla ortaya koyduk.

30.03.2014 14:13:200
Paylaş Tweet Paylaş
Yatırıma dönüştürme liderleri

GOLD MAĞAZALARI YENİLEYECEK
Gold Teknoloji Marketleri Pazarlama Müdürü Kılınç Orhan Erdemir, 2014’te yeni mağazalar açarken eski mağazaları da yenileyeceklerini söylüyor.

AYDINLI 3 ALANA YATIRACAK
Aydınlı Grup Yönetim Kurulu Üyesi Ahmed Said Kavurmacı, 2014’te cirolarının 700 milyon TL’ye ulaşacağını öngörüyor ve “25 milyon TL yatırım yaparak yeni mağazalar açacağız, teknolojimizi yenileyeceğiz ve lojistik yatırımlar yapacağız” diyor.

MAKRO MARKET KALİTEYİ ARTIRACAK
Makro Market Genel Müdürü Mehmet Songör, “2014 yılı ciro hedefimiz, sadece Makro olarak, 1 milyar 400 milyon TL. Önümüzdeki dönemde, metrekare büyümesinden ziyade, verimliliğin ve kalitenin arttırılmasına yönelik yatırımlar yapmayı hedefliyoruz” diye konuşuyor.

VESTEL NE YAPACAK?

Vestel Şirketler Grubu Mali İşlerden Sorumlu Genel Müdür Alp Dayı, 2014’te gelirlerinin yaklaşık yüzde 5’ini yatırımlara yönelteceklerini açıklıyor.

EMRE ERGİNLER / 3 SEAS CP YÖNETİCİ ORTAĞI
"REKABET YATIRIM ORANINI ARTIRIYOR"
ESAS OLAN TASARRUF

Yatırım oranı her şirket özelinde değişiyor. Esas olan şirketin yarattığı nakitle ne gibi bir tasarrufta bulunduğu. Şirketlerin yatırım oranları ellerinde pozitif net getirili, pozitif nakit yaratan ve pozitif iç getiri oranları yakalayan projelerin olup olmamasıyla da alakalı.

İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR

Yorum Yaz