Kulaktan kulağa 10 kat daha etkili

Wharton İşletme Okulu Pazarlama Profesörü Jonah Berger, ile bir ürünün nasıl popülerlik kazanabileceği üzerine yaptığımız sohbetimizden satırbaşları.

25.03.2014 15:35:130
Paylaş Tweet Paylaş
Kulaktan kulağa 10 kat daha etkili


MARKA DEĞERİ ARTTI
Böylece Kit Kat için “molanın en iyi arkadaşı” temasıyla ve devamlı bir fincan kahvenin yanında gösterilerek bir reklam kampanyası başlatıldı. Kampanya çok başarılı oldu. Yıl sonu itibarıyla ürünün satışları yüzde 8 arttı. 12 ay sonra ise satışlar 1/3 oranında yükseldi, KitKat markasının değeri 200 milyon dolar arttı.

İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR

Yorum Yaz