Yaratıcı 40 ürün şirkete ne kattı?

Pek çok şirket yeni ürün stratejisini yenilikçilik üzerine kurmuş durumda. İnovatif yeni ürünleriyle fark yaratırken, cirolarını ve pazar paylarını artırıyorlar. Üstelik kullanabiliyor.

28 AĞUSTOS, 20140
Paylaş Tweet Paylaş
Yaratıcı 40 ürün şirkete ne kattı?


1300 KEZDEN FAZLA İNDİRİLDİ
Araştırmalar giyilebilir teknolojinin bundan sonra hayatımızda giderek daha fazla yer alacağını ortaya koyuyor. Biz de geliştirdiğimiz bu iki yenilikçi ürünümüzle giyilebilir teknolojiler pazarına giriş yaptık. Bundan sonra da gelişmekte olan yeni teknolojileri takip etmeye devam edeceğiz. Gear 2 uygulamamız kısa sürede 1300'den fazla kez indirildi.

METİN TAŞKIN AIRTIES CTO'SU
2014'TE YÜZDE 40 BÜYÜME GETİRDİ
KABLOSUZ GENİŞLETİCİ

AirTies'ın, inovasyona dayalı ürün geliştirme vizyonuyla ürettiğimiz son ürünlerden biri Air 4400 300 Mbps kablosuz 1 portlu kablosuz alan genişletici oldu. Kablosuz kapsama alanının evin tüm odalarında yeterli performansı göstermemesi sonucunda ortaya çıkan kör nokta problemlerini çözmek için, düşük maliyetli bir kablosuz alan genişletici geliştirmeye karar verdik.

9 AYDA GELİŞTİRİLDİ
Ürünün donanım ve yazılım geliştirme süreci, İstanbul'da bulunan AR-GE merkezimizde, Türk mühendislerimiz tarafından yaklaşık 9 ayda tamamlandı. Kablosuz alan genişletici ürünümüz Air 4400, Türkiye pazarı ve dünyanın farklı ülkelerindeki müşterilerimizin kullanımına sunulan bir ürün. Türkiye'de 2013'te şirket cirosunun yüzde 15 büyümesini sağladı. 2013'ün ilk çeyreğine kıyasla 2014 ilk çeyreğinde kablosuz alan genişletici ciromuz Air 4400'ın da etkisiyle yüzde 40 büyüdü.

İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR

Yorum Yaz




Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.