Sosyal etkiye yönelik tasarım: D-Rev’in öyküsü

Günümüzde çok sayıda şirket, dünyadaki yükselen orta sınıf tüketicileri hedefliyor. Ancak günde 4 dolardan az bir parayla geçinen insanların sağlığını ve yaşamını iyileştirmeyi hedefleyen D-Rev’e benzeyenlerin sayısı çok az.

10.10.2014 23:08:570
Paylaş Tweet Paylaş
Sosyal etkiye yönelik tasarım: D-Rev’in öyküsü


Biz çok sayıda danışmandan faydalanırız. Ve yaptığımız işe göre gerçekten çok küçüğüz. Ancak nasıl büyüyeceğimiz bazında, kısa cevap bizim çabucak nasıl büyüyeceğimizi bilmediğimizdir. En azından gelecek yıl veya sonrasında mobil kalmaya devam edeceğiz.

Ve biz şu anda bir ürün hattı oluşturuyoruz. D-Rev çok sayıda yeni şeyler yapıyor. Bizim bir organizasyon olarak kendi modelimiz şu anda bir kavramsal sınavdan geçiyor. Ve ben çok yaklaştığımızı ama henüz gideceğimiz yere varmadığımızı düşünüyorum. Karşımızda rakipler görmeyi ümit ediyoruz. Zira karşımızda bize gerçekten kök söktürecek rakipler görürsek işte o zaman bana göre sorunu çözmeye başlıyoruz demektir.

Krista Donaldson, D-Rev’in CEO’sudur. Bu mülakat McKinsey Publishing’in kıdemli yazı işleri müdürü olan ve McKinsey’in New York ofisinde çalışan Rik Kirkland tarafından yapılmıştır.

Tüm hakları mahfuzdur.

İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR

Yorum Yaz